СНАУ реалізує три нові проєкти Erasmus+ КА2
Сумський національний аграрний університет продовжує зміцнювати свої позиції як один із найактивніших учасників міжнародних освітніх ініціатив. У 2025 році СНАУ став партнером одразу трьох нових проєктів програми Erasmus+ за напрямом CBHE (Capacity Building in Higher Education), що мають на меті глибинну трансформацію вищої освіти в Україні та країнах-партнерах, повідомляють на сайті вишу.
Перший із них – HELIUM (Helix for Education Leadership and Universal Modernisation) – реалізується за координації UC Limburg (Бельгія) і охоплює університети з України та Єгипту. Цей 24-місячний проєкт спрямований на модернізацію управління, інтернаціоналізацію, цифрову трансформацію, інклюзію та підвищення працевлаштованості випускників. Основна ідея проєкту – створення «потрійної спіралі» взаємодії між університетами, індустрією та громадянським суспільством, що забезпечить інституційний розвиток через впровадження цифрових рішень, політик рівності доступу та тісні зв’язки з ринком праці. Особлива увага приділяється підтримці академічного і адміністративного персоналу, жінок, студентів, мігрантів і представників вразливих груп населення. HELIUM – це не лише символічна назва, а й метафора освітнього підйому через інтернаціоналізацію, інклюзію та цифровізацію.
Другий проєкт – INSPIRE (Institutional Accreditation for Sustainable Progress, Innovation and Excellence of Ukrainian Higher Education System towards European Integration) – координується Вроцлавською політехнікою (Польща) і триватиме чотири роки. Його головна мета – створити ефективну та прозору систему інституційної акредитації для українських університетів, що відповідатиме європейським стандартам. У фокусі – розробка чітких критеріїв, оптимізація процедур, зниження адміністративного навантаження, зменшення ризиків корупції та забезпечення стійкості через постійне вдосконалення. Проєкт передбачає підготовку фахівців, формування шаблонів звітності, механізмів самооцінювання, а також інтеграцію практик якості у стратегії ЗВО. Очікується, що така реформа посилить мотивацію академічної спільноти та сприятиме сталому розвитку й післявоєнному відновленню системи освіти України.
Третій проєкт – UNITWIN (University Infrastructure for Workforce Development focusing on Twin Transition) – реалізується за керівництва Університету Лісабона (Португалія) і зосереджується на оновленні університетської інфраструктури з урахуванням викликів так званого «подвійного переходу» – цифрової трансформації та переходу до сталої економіки. Особлива увага приділяється адаптації освітніх програм до потреб сучасного ринку праці, розвитку екологічних компетентностей у студентів і модернізації матеріально-технічної бази для підготовки фахівців нового покоління.
Підписуйтесь на нас у ТЕЛЕГРАМ
Підписуйтесь на нас в ІНСТАГРАМ