Головні митники Сумщини можуть бути причетні до транснаціональної контрабандної схеми
За даними міжрегіональної громадської організації “Комітет боротьби з корупцією”, на українській митниці діє транснаціональна злочинна контрабандна схема.
Вантажні автомобілі на українській реєстрації завантажуються в Туреччині на паром сполученням «Хайдарпаша – Іллічівськ (Україна)» високоліквідним товаром, а саме: текстиль, парфумерія, брендові товари, тютюн і навіть підроблені акцизні марки.
Після прибуття в Іллічівськ на товар оформляються товаросупровідні документи, товар слідує транзитом через територію України і виїжджає через пункти пропуску «Бачівськ – Троєбортне» (Сумська обл.) І «Сеньківка – Нові Юрковичі» (Чернігівська, обл.). З урахуванням, що це транзит, товар не оглядається. Після виїзду з України в транзитній зоні на вантажні автомобілі «кидаються» російські державні номерні знаки (щоб уникнути звірки транспортних засобів). Російській митниці для митного оформлення подаються товаросупровідні документи, згідно з якими вантажівки або йдуть порожніми, або перевозять товари з низьким податковим навантаженням. Російські митники, так само як і наші, «замазані» в цьому процесі (з боку російської митниці «кришує» заступник начальника Брянської митниці з правоохоронної діяльності О Ген Рі, майор митної служби.), Підтверджують заявлений вантаж і пропускають товар для подальшого оформлення на внутрішньому терміналі.
На даний момент в пункті пропуску «Бачівськ – Троєбортне» (зона відповідальності Сумської митниці) співробітниками Головного управління «К» Служби безпеки України затримано для перевірки вантажні автомобілі з госномерамі АА9428ЕР / АА1302ХК (перевізник «Goodway Ltd.», Яровенко Віталій). Даний транспортний засіб прямував із Туреччини через територію України в Естонію !!!
Це є нелогічним маршрутом, оскільки найкоротший шлях до Естонії пролягає через Житомир і далі по території Білорусі. Але ніяк не по «московській» трасі і через РФ.
Вся справа в тому, що вантажні автомобілі вивантажуються в Брянську і Брянській області.
Транспортні засоби заходять назад в Україну вже порожні і йдуть на завантаження в Туреччину за аналогічним маршрутом. Відповідно в Естонії про цей товар ні сном, ні духом. Цей товар ніхто не чекає! Стоїть за цією схемою громадянин відразу двох держав – Росії та України – Темрезов Мурат Борисович.
Величезні кошти, одержувані від роботи даної псевдотранзітной схеми (а високоліквідні товари реалізуються кінцевому покупцеві в Москві), йдуть на фінансування бойовиків так званих Донецької народної республіки і Луганської народної республіки.
При цьому прикриття схеми з боку української влади забезпечує керівник Управління внутрішньої безпеки Юрій Шеремет.
Безпосередній контроль за безперешкодним проходженням товару здійснюють:
начальник Сумської митниці Олександр Гуцал та його заступник Юрій Міщенко. При цьому начальником митниці Гуцалом не проводиться жодних заходів для перешкоджання роботи даної схеми. За весь цей час не було направлено жодного запиту на адресу уповноважених органів Естонії для перевірки імпортера і факту отримання ним вантажу з Туреччини.
Джерело: http://ord-ua.com/