Городянам повернули 25 тис. грн за неякісний товар та послуги
Протягом І кварталу 2018 року з усними скаргами та за консультаціями безпосередньо до відділу контролю міської ради Конотопа звернулися 92 споживачі. Про це повідомляє прес-служба мерії.
У ході розгляду усних звернень:
– 45 споживачів отримали вичерпні консультації згідно норм чинного законодавства щодо їх прав як споживачів при придбанні товарів та замовленні послуг;
– 9 споживачам суб’єктами господарюання повернуто кошти за придбані неякісні товари та надані неякісні послуги на суму 25,8 тис.грн.;
– 8 споживачам здійснено обмін неякісного товару на новий якісний на суму 11,7 тис.грн.;
– 12 споживачам, зауваження, недоліки, які виникли у придбаному товарі чи наданій послузі усунуті за рахунок продавця;
– 7 споживачам виконано гарантійний ремонт придбаних товарів;
– 13 споживачам надана практична допомога у написанні заяв, претензій до суб’єктів господарювання про усунення недоліків, виконання ремонтів, видачі товарів із обмінного фонду, обміну товарів, тощо;
– 4 звернення перебувають на розгляді,
8 письмових звернень споживачів надійшло через громадську приймальну, 5 – в яких дійсно порушені права споживачів вирішені на їх користь (71,4%), одне звернення перебуває на розгляді, на інші надані відповідні роз’яснення.
Із загальної кількості опрацьованих звернень, більшість їх стосується – придбання товарів неналежної якості (мобільні телефони, смартфони, планшети, побутова техніка, взуття, одяг, продовольчі товари та ін.).
Крім цього мешканці скаржились на:
– надання суб’єктами господарювання неякісних послуг (монтаж газового обладнання, ремонт побутової техніки, заміна газових лічильників);
– порушення термінів виконання гарантійних ремонтів;
– відмова у видачі товарів із обмінного фонду.
Джерело: konotop.in.ua