Секонд-хенд оштрафували за неправильну рекламу
Свавільне розміщення зовнішньої реклами в Ромнах, здається, в порядку речей. Проводити інформаційну кампанію підприємці бажають, та від сплати за рекламні стенди вони частіше за все ухиляються. На останньому засіданні Виконкому вирішували, чи не час карати порушників.
На березневому засіданні Виконавчого комітету обговорювали питання надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами. Користуючись складним юридичним механізмом, змусити винуватців змінити саму рекламу та її місце розташування не так просто. Тому підприємці уникають сплати за встановлені банери, зауважив Юрій Литвиненко, головний архітектор міста. І таких правопорушників у місті більше тридцяти.
Розміщення реклами здійснюється за такою схемою: вноситься пропозиція щодо місця розміщення, потім погоджується, якщо це в дозволених межах, з архітектором, житлово-комунальним господарством і т.д., а потім виноситься на виконком.
Та підписувати себе на зайві фінансові затрати мало кому хочеться. Так, на 1360 гривень штрафу «влетіли» господарі «секонд-хенду» на бульварі Шевченка, повідомив пан Юрій. Хоча й саме розміщення погоджувалося з архітектором, який працює в Роменському архітектурно-планувальному бюро, господар рекламного стенду не дотримався необхідних норм та встановив інформаційну афішу за «червоною лінією», на газоні, перед фасадами будівлі. Тому був складений протокол «Про порушення правил розміщення реклами» та стягнений штраф у максимальному розмірі. Урешті господар змінив місце локації банеру. Члени Виконкому вирішили дати дозвіл на розміщення реклами ще на рік. Потім, дивлячись на виконання умов договору, можуть продовжити дозвіл.
Стосовно інших правопорушників, яких у місті більше 30, секретар міської ради Валерій Мицик зазначив: «Люди не платять за них (рекламні афіші – авт.) гроші. Нас, виходить, дурять». Та питання покарати всіх, хто не дотримується правил, так і не постало.
Джерело: http://www.novpoglyad.com.ua/