ШАХРАЇ В ШОЦІ ВІД ЖИТЕЛІВ СУМЩИНИ
Назвавшись співробітниками відомої фінансової установи, невідомі зловмисники під приводом надання банківських послуг намагалися ошукати чотирьох мешканців міста та району. Проте, у трьох випадках «старання» шахраїв виявилися марними, адже видурити гроші у громадян їм так і не вдалося.
Так, до чергової частини Конотопського відділу поліції звернувся 65-річний мешканець Конотопа, який повідомив, що мало не став жертвою шахраїв. За словами чоловіка, удень на стільниковий телефон надійшло смс-повідомлення про те, що його банківська картка заблокована та для її розблокування необхідно зателефонувати на відповідний номер телефону. Розсудливий пенсіонер одразу здогадався, що це шахрайська пастка та видалив повідомлення, адже банківської картки даної фінансової установи він ніколи не мав.
Залишили шахраїв «з носом» і 65-річний мешканець району та 42-річний житель Конотопа. Їм також зателефонували невідомі особи, та, назвавшись працівниками банку, під приводом уточнення особистих даних клієнтів, намагалися дізнатися секретні коди їх кредитних карт. Але заробити на довірливих громадянах їм так і не вдалося. Здогадавшись про наміри співрозмовників, останні негайно перервали зв’язок і повідомили про спробу шахрайства до поліції.
А от 36-річна конотопчанка повірила сумнівному смс-повідомленню та зателефонувала на зазначений номер мобільного. Результатом розмови з так званим «співробітником служби безпеки банку» стала втрата грошових коштів у сумі 2 тисячі гривень. За вказаним фактом у поліції відразу розпочали кримінальне провадження за ч. 1 ст. 190 Кримінального кодексу України (шахрайство) та проводять перевірку.
Працівники поліції в черговий раз звертаються до громадян з проханням бути пильними та обережними під час телефонних розмов з незнайомими особами. Пам’ятайте, банківські працівники ніколи не вирішують службових питань у телефонному режимі, нагадують у Відділі комунікації поліції Сумської області.