Співробітники банку завадили жителю Сумщини втратити всі заощадження
Про шахрайство до поліції повідомив 47-річний житель Шостки. Чоловік розповів, що вдень на його мобільний телефон зателефонувала невідома жінка, яка назвалася працівницею того банку, де він обслуговується. Вона розповіла, що невідомі зловмисники намагаються спустошити його рахунок. Щоб цьому запобігти, він повинен назвати їй номер своєї карти і код із СМС-повідомленням, яке надійде клієнту на мобільний телефон із банку.
Чоловік назвав співрозмовниці необхідні дані. Однак жінка попросила для більш надійної безпеки його рахунків ще й поповнити вказаний нею номер мобільного телефону трьома платежами по 800 грн. Заявник виконав і цю умову.
Від подальших шахрайських операцій заявника врятували справжні співробітники фінансової установи. Чоловік зайшов у банк, щоб, дотримуючись порад телефонної співрозмовниці, перерахувати ще 12 000 грн. Оператори мимоволі почули його телефонну розмову, порадили клієнтові негайно покласти трубку і не надавати будь-кому секретні коди з СМС, що надходять із банку.
Пізніше з’ясувалося, що своїми діями потерпілий «подарував» аферистам 3300 грн.
За даним фактом у поліції відкрили кримінальне провадження за ознаками ч. 1 ст. 190 КК України (шахрайство), у рамках якого встановлюється особа зловмисниці.