Сумчанам повернули понад 20 тисяч грн за товари і послуги неналежної якості
Фахівці відділу торгівлі, побуту та захисту прав споживачів минулого тижня в рамках повноважень розглядали скарги і звернення громадян з питань захисту прав споживачів і порушень правил торгівлі в Сумах.
Як повідомив керівник цього структурного підрозділу Олег Дубицький, було розглянуто шість скарг від сумчан, із них чотири – про порушення вимог Закону України «Про захист прав споживачів», у результаті споживачам повернуто 22 150 гривень. Ще розглянуті дві скарги про порушення правил торгівлі.
Крім того, чиновник повідомив, що минулої п’ятниці дзвонили сумським підприємцям, щоб ті прибрали місця, де продавали ялинки.
shans.com.ua
Поділитися в соціальних мережах