Сумські крафтовики взяли участь у «Музейному вікенді» у Межигір’ї
З 31 травня по 1 червня вісім представників крафтового бізнесу із Сумщини взяли участь у «Музейному вікенді» в Межигір’ї. Подію відвідали близько 7 000 людей, а нашу область представляли близько восьми крафтових виробників. Про це повідомили в асоціації сумських бізнесів «4Бізнес».
Як сумські крафтовики потрапили до Межигір’я
Організатори культурно-туристичних заходів у Києві помітили сумську спільноту після виходу каталогу «Бізнес Сумщини: від ідеї до результату», де зібрали історії представників крафтових підприємств області. Так «4Бізнес» запросили долучитися до першої в цьому сезоні ярмарки в музейному просторі.
«Музейний вікенд» відбувся на території колишньої резиденції експрезидента України Віктора Януковича. У заході взяли участь приблизно 13 виробників з різних куточків України.


Сумщину представляли вісім майстрів, що займаються різними крафтовими напрямками. Серед них — Георгій Акопян (шкіряні товари), Оксана Смірнова (вироби з епоксидної смоли), Катерина Попко (аксесуари), Ukono (конопляні вироби), «Світ Шнура» (дизайнерські сумки), «Диво мотанка» (прикраси з бісеру та глини), Pollyart (авторський декор) і «Родинна пасіка» (натуральний мед).
Як американець сумські торбинки купував
Протягом двох днів до сумських крафтовиків підходили сім’ї з дітьми, туристи, блогери й поціновувачі гастрономічного туризму. «4Бізнес» пише, що для відвідувачів Сумщина стала приємним відкриттям завдяки щирому спілкуванню та якісним виробам.

— У Георгія Акопяна американець побачив вироби зі шкіри та одразу придбав найбільшу сумку — оцінив і якість, і ціну, — розповіла організаторка поїздки Юліана Більо.
Продажі були помірними, але головною цінністю стали нові зв’язки, кажуть в Асоціації сумських бізнесів. Підприємці познайомилися з блогерами, потенційними партнерами й організаторами, які запропонували подальшу співпрацю.
Підписуйтесь на нас у ТЕЛЕГРАМ
Підписуйтесь на нас в ІНСТАГРАМ