“Сумигаз” нагадує про зручні сервіси для передачі показань лічильників
Сумчани в більшости випадків для звернень до контакт-центру віддають перевагу телефону, але в останній час набирає популярність сервіс Особистий кабінет.
Контакт-центр для споживачів природного газу ПАТ «Сумигаз» відкрив у жовтня минулого року.
«Після початку роботи, з 15 жовтня 2015 року, до Контакт-центру звернулися понад 350 тис. споживачів газу. Більшість звернень – 72% – надійшли телефоном, а решта електронною поштою, або через сервіс «Особистий кабінет» на сайті 104.ua», – зазначив начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Сумигаз» Едуард Онищенко.
Використання сучасних сервісів для спілкування дозволяє споживачам природного газу економити свій час і консультуватись з фахівцями компанії по телефону та у режимі онлайн.
Оператори контакт-центру за багатоканальним телефоном (0542) 70-30-04 працюють з 8.00 до 20.00 годин 7 днів на тиждень, а також і у святкові дні, надаючи широкий спектр інформаційних послуг: приймають фактичні показання лічильників газу, консультують щодо тарифів, про порядок оплати за надані послуги, стан свого особового рахунку, з питань пільг, субсидій, переоформлення документів, ремонту обладнання, фіксують заявки оператору на виклик майстра, контролера.
Для зручності споживачів розроблені сервіси за допомогою яких 1-5 числа можна цілодобово передати показання лічильників:
– у тоновому режимі за телефоном (0542) 70-30-04;
– у «Особистому кабінеті» на сайті 104.ua;
– за допомогою SMS-повідомлення на короткий номер 7104.