У Шостці живе кмітливий пенсіонер
Увечері на мобільний телефон 57-річного мешканця Шостки надійшов дзвінок із незнайомого номеру. Співрозмовник назвався співробітником державного банку та повідомив пенсіонера, що його картку, на яку він отримує пенсію, заблокують. Аби цього не сталося, запевняв «банкір», клієнт повинен підтвердити свою особу, назвавши свої особисті данні та реквізити банківської картки.
Чоловік одразу здогадався, що йому телефонує шахрай, адже пенсію він отримує напряму через фінансову установу. Крім того, він багато чув про такі схеми обману. Тож, поклавши слухавку, він одразу повідомив про дзвінок псевдобанкіра до поліції.
Наразі за даним фактом поліцейські проводять подальшу перевірку та застерігають громадян від необдуманих вчинків.
Пам’ятайте: справжні працівники банківських установ ніколи не телефонують громадянам з подібними запитаннями. У разі потреби людину просто запросять відвідати найближчу філію банку, куди вона повинна прийти з паспортом, і лише в особистій присутності клієнта співробітник банку може здійснити потрібні операції. Що ж стосується подібних дзвінків – про них необхідно одразу повідомляти до поліції та банківських установ за номерами клієнтської підтримки, повідомляє Відділ комунікації поліції Сумської області.