З якими скаргами найчастіше зверталися сумчани у 2020-му до прокуратури?
Сумська місцева прокуратура прозвітувала за рік роботи.
Так, протягом 2020 року Сумською місцевою прокуратурою розглянуто 947 звернень громадян. Із вказаної кількості прокурорами вирішено 538 звернень, 295 – спрямовано до інших відомств.
За результатами розгляду 77 звернень громадян прийнято рішення про внесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань та розпочато досудові розслідування.
Найбільше звернень з числа вирішених стосувались питань досудового розслідування (322 звернення). Незначною залишається кількість звернень з питань представництва інтересів громадян та держави в суді (3 звернення), участі у кримінальному провадженні в суді (7 звернень), з питань нагляду за додержанням кримінально-виконавчого законодавства (6 звернення), про права дітей (1 звернення).
Основними причинами, що породжують надходження значної кількості скарг до органів прокуратури, залишається порушення законів з боку органів державної влади, службових осіб підприємств, установ, організацій, соціальна незахищеність громадян, а також неналежне досудове розслідування кримінальних проваджень.
Значно зменшилась кількість повернутих заявникам або залишених без розгляду звернень через їх невідповідність вимогам ст. ст. 5, 7 Закону України «Про звернення громадян». Можливістю подати звернення за допомогою телефонного зв’язку (телефоном «гарячої лінії») скористалося 5 осіб, засобами електронного зв’язку – 18, решта звернень надійшли поштою.