Спалах гострої кишкової інфекції в Шостці локалізовано
Нагадаємо, 12 жителів Шостки захворіли на гостру кишкову інфекцію, з них 5 дитини. Як підтвердили згодом фахівці, причиною отруєння стали суші, які всі захворілі замовили в одному закладі.
Шосткинський райвідділ обласного центру контролю та профілактики хвороб повідомляє що, з 21.06.2024 нових випадків захворювань на гостру кишкову інфекцію в Шостці не реєстрували. Ознаки гострої кишкової інфекції у всіх захворілих з’явились 17 – 18 червня 2024 року, через 1-2 доби від моменту вживання готових страв.
Суші, виробництва одного з закладів громадського харчування міста, було вжито протягом 1,5 години після доставки замовлення.
Всього на час закінчення спалаху – 21.06.2024, кількість осіб, що захворіли та отримали медичну допомогу в лікувальних закладах міста – 12, з них 5 дітей.
“За результатами епідеміологічного розслідування, лабораторних досліджень, організованих та проведених Шосткинським районним відділом ДУ «Сумський ОЦКПХ МОЗ» встановлено етіологічний чинник гострої кишкової інфекції – Klebsiella pneumoniae – мікроорганізм з групи бактерій кишкової палички, що є умовно-патогенним (діагноз підтверджено клінічно та бактеріологічно у 6 осіб, тільки клінічно – 6 осіб)”, – ідеться в повідомленні.
Причини виникнення спалаху ГКІ:
бактеріальне забруднення сировини,
вторинне забруднення готової продукції – суші, чому сприяло недотримання санітарно-гігієнічних та протиепідемічни правил, поточності технологічного процесу, особистої гігієни, температурних режимів зберігання харчових продуктів, дезінфекційного режиму, створення умов для розмноження збудника через зазначені порушення санітарного законодавства в закладі.
Протиепідемічні заходи щодо запобігання поширенню гострої кишкової інфекції її локалізації та ліквідації завершено 28.06.2024.
Роботу закладу тимчасово припинено за порушення законодавства.
продовжується організаційна, профілактично-просвітницька робота з підприємством – виробником харчової продукції (зокрема гігієнічне навчання, позачергове бактеріологічне обстеження персоналу тощо).
Читайте нас також у ТЕЛЕГРАМ
Читайте нас також в ІНСТАГРАМ