Сумська ОДА готова витратити 300 тисяч із бюджету, щоб “проінформувати громадськість про свою діяльність”
Сумська облдержадміністрація оголосила 300 тисячний тендер на висвітлення своєї діяльності у 2022 році.
Про це стало відомо із сайту публічних закупівель Prozorro.
Зокрема, Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю оголосив тендер на три лоти, по 100 тисяч гривень кожен – висвітлення діяльності у багатоканальному та кабельному мовленні, кабельному мовленні та багатоканальному мовленні.
Обласні чиновники хочуть, щоб переможець торгів зідйснював – “2-3 зйомки протягом тижня та видавав 2-3 новини щотижня на телебаченні щодо реалізації в Сумській області державної політики, роботи Сумської ОДА, спрямованої на вирішення актуальних питань життєдіяльності області”.
Формат послуги: “новини, актуальні репортажі, офіційні звернення та коментарі посадових осіб, трансляція наданих Сумською обласною державною адміністрацією відеоматеріалів”.
Хронометраж одного матеріалу: новина – 1-2 хв., репортаж – до 3 хв., коментар посадової особи – 1-2 хв., офіційне звернення – до 3 хв., трансляція виготовлених Сумською обласною державною адміністрацією відеоматеріалів – до 2 хв.
Також обласних чиновників мають показувати у рrime-time двічі на добу в ранковому та вечірньому ефірах.
Серед вимог до майбутнього виконавця замовлення – ефективна комунікація з місцевою прес-службою та “позитивний досвід співпраці з Сумською обласною державною адміністрацією”.