Сумська ОДА розповідатиме про свою діяльність в обраних ЗМІ
Після того, як Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю оголосив 300 тисячний тендер на висвітлення діяльності у багатоканальному та кабельному мовленні, кабельному мовленні та багатоканальному мовленні, черга дійшла до Інтернет-видань.
Так, чиновники оголосили у Prozorro закупівлю на послуги з поширення через Інтернет-ресурси інформації про діяльність Сумської ОДА. Її орієнтовна вартість – 400 тисяч гривень.
У технічній докумениації навіть вказали перелік видань, з якими хотіли б “товаришувати” – Шостка.INFO, The Sumy Post, Голос Конотопа, Сайт Кролевця, Глухів.INFO, Ромни 24, Данкор Онлайн, Sumy Today, Охтирка online.
Формат послуги – новини, статті, інтерв’ю, коментарі, звернення посадових осіб або інша інформація відповідно до замовлення.
Серед додаткових вимог:
- медіа-супровід заходів шляхом залучення фахівців (журналіст, оператор тощо) Інтернет-ресурсів;
- забезпечення копірайтингу та рерайтингу текстів відповідних інформаційних матеріалів, редакційної підготовки, адаптації матеріалів до формату та вимог Інтернет-ресурсів;
- забезпечення збору та/або виготовлення необхідної інформації для розміщення на Інтернет-сайтах.
- оперативне висвітлення суспільно важливих подій, розміщення новин, статей, інтерв’ю, коментарів, звернень посадових осіб або іншої інформації щодо реалізації в Сумській області державної політики, роботи Сумської ОДА,
- ефективна комунікація з прес-службою Сумської ОДА.