ТМ «ПІКНІК-МЕНЮ» – титульний партнер ФК «LS GROUP»
В нещодавньому інтерв’ю президент футбольного клуба «LS GROUP» Геннадій Дем’яненко повідомив, що клуб отримав титульного партнера. «Цього року ФК «LS GROUP» отримав титульного партнера. Це торгова марка «ПІКНІК-МЕНЮ», харчова фабрика з Харкова. Деталі умов партнерства пояснити не можу, розумієте самі – комерційна таємниця», – прокоментував Геннадій Олександрович.
Можемо констатувати, що футбол на сьогодні є найкращим маркетинговим ринком, де будь-яка компанія може просувати свій товар, використовуючи усі переваги футбольного інвестування. Це широка аудиторія потенційних клієнтів, потужний регіональний чи національний ринок та найрізноманітніші види реклами.
ТМ «ПІКНІК-МЕНЮ» – це історія самої кращої пропозиції для бутербродів на ринку України, яка триває ось вже 19 років. За весь цей час продукти ТМ «ПІКНІК-МЕНЮ» не побачили жодного настільки ж сильного і упевненого конкурента. Найголовнішою відмінністю бренду є наявність натуральних інгредієнтів, що входять до складу та добре смакують споживачам.
Фахівці компанії «ТАЙФУН-2000» є професіоналами в області харчової промисловості, займаються науковою діяльністю. Виробничі потужності фабрики розміщені у м. Харкові.
Дякуємо менеджменту та працівникам компанії за підтримку нашого клубу та загалом розвитку футболу. Впевнені, що ваше титульне партнерство буде ефективним інструментом та дозволить ще краще познайомити споживачів з продукцією ТМ «ПІКНІК-МЕНЮ»