Сумський університет випустив власну лінію еко-продуктів
Сумський національний аграрний університет Sumy National Agrarian Universit (СНАУ) випустив пробну партію продукції власного виробництва.
Про це повідомила директор інформаційно-профорієнтаційного медіацентру СНАУ Ксенія Блюмська-Данько.
Під маркою FeedFOODbySNAU у пробному кошику представлені натуральна локшина з обмеженим строком зберігання з цільнозернового борошна жовтого, зеленого та традиційного кольорів із додаванням соку природних барвників куркуми і шпинату; яблучні й апельсинові чипси, соуси до сиру: гірчично-полуничний, гірчично-малиновий, гірчично-обліпиховий; сухофрукти для узвару; варення з гарбуза; трав’яні чаї; мед.
Ідеєю власного виробництва університету пані Ксенія надихнулась після відвідування минулої весни магазинчика з крафтовими продуктами у Тернополі біля ресторану «Старий млин».
За її словами, у створенні пробної лінійки продукції першочергово була закладена мета відтворення ланцюга «від лану до столу». Ідею було втілено за власні кошти та своїми силами університету, зокрема робочою групою з представників агрономічного факультету, який забезпечив сировиною; науково-дослідною частиною (загальне керівництво проектом); медіацентром СНАУ (ідея, концепція, оформлення); комбінат громадського харчування університету (КГХ) (виробництво).
До речі, соуси із нового асортименту вже певний період КГХ виробляє для внутрішнього споживання у власній їдальні СНАУ. Також робоча група працювала спільно над розробкою логотипу та назвою лінійки.
Із пробної партії було сформовано 100 подарункових кошиків, які СНАУ презентує партнерам вишу та своїм кращим викладачам. Ідею й ініціативу схвалив ректор Сумського НАУ Володимир Ладика. Надалі розглядається ідея розширення асортименту, а також створення інтернет-магазину. Юрій Данько, проректор СНАУ з наукової роботи, у коментарях до допису в Facebook пообіцяв подбати про реєстрацію торгової марки FeedFOODbySNAU.
Нагадаємо, група науковців СНАУ на чолі з Дмитром Бідюком розробили серію еко-посуду. А місяць тому їхній проект виграв 500 тисяч гривень на реалізацію проекту та його вдосконалення.