“Сумиобленерго” приймає покази лічильника через Viber
ПАТ “Сумиобленерго” запровадило для споживачів ще один зручний спосіб передачі показів лічильників електроенергії – через Паблік аккаунт у Viber.
Для цього Вам необхідно скористатися пошуком Паблік акканту SumyOblEnergo у Viber і додати його собі в переписку.
Передати показники можна, відправивши повідомлення наступного змісту:
NNNNNNNNN*XXXXXX,
де NNNNNNNNN – номер особового рахунку;
XXXXXX – покази лічильника на момент відправки повідомлення (кількість цифр залежить від типу Вашого лічильника).
Жителям області нагадують, передавати покази лічильника електроенергії необхідно у два останні та три перші робочі дні місяця. Для цього ми розробили для вас кілька зручних способів:
1.Через систему “Мій рахунок” (www. billing.soe.com.ua).
2. За допомогою мобільного додатку “Мій рахунок”, який користувачі смартфонів із операційною системою Android можуть завантажити через Google Play Маркет.
3. За безкоштовним цілодобовим номером кол-центру 0 800 300 247 (через оператора або за допомогою автоматичного голосового меню, натиснувши клавішу “2” в тоновому режимі) або (0542) 659 659.
4. Скориставшись системою СМС-інформування, відправивши повідомлення на номери: 050 42 42 242, 067 644 55 55 або 050 302 74 74 (вартість СМС – відповідно до тарифу Вашого оператора зв’язку).
Текст СМС: 1*NNNNNNNNN*XXXXXX,
де 1 – код послуги: передача показів лічильника;
NNNNNNNNN – номер особового рахунку;
XXXXXX – покази лічильника на момент відправки повідомлення (кількість цифр залежить від типу Вашого лічильника).
5. Скориставшись стаціонарним номером телефону для прийому показів у тоновому режимі (IVR):
(0542) 65 92 22 – для споживачів м. Суми та Сумського району;
(05446) 4 63 51 – для споживачів Охтирського та Великописарівського районів;
(05458) 6 93 57 – для споживачів Тростянецького району.
6. Через Паблік аккаунт SumyOblEnergo у Viber.
ПАТ “Сумиобленерго” працює над тим, щоб удосконалювати комунікацію зі споживачами!