«Суспільне Суми» заплатило за телепередачу 610 тисяч гривень, а її майже ніхто не дивиться!
«UA:Суми» продовжує витрачати мільйони бюджетних гривень, купуючи через тендери замовні авторські передачі.
Таку «викачку» грошей, яку офіційно називають журналістськими «проєктами», сумський канал успішно проводить упродовж декількох років.
Нещодавно ми вже розповідали про те, як «UA:Суми» купило за «шалені гроші», передачу, спрямовану на обслуговування діяльності та інтересів екснардепа, а нині депутата облради від «Європейської Солідарності» Олега Медуниці. Цього разу під керівництвом геніального менеджера телеканалу Олександра Такула, «UA:Суми» замовило програму про гастроподорожі «Сковорода.Гастробайки».
За 12 випусків, в яких показують, як ресторатор подорожує віддаленими селами, «досліджує їх життя та побут, знаходить цікаву гастрономічну спадщину», сумський телеканал заплатив аж 610 тисяч гривень! Більше 50 тисяч гривень за кожен випуск, хронометражем 15-17 хвилини. На папері все це звучить цікаво, а по факту в Youtube – до тисячі переглядів у середньому. І то не виключено, що це не без допомоги, самих авторів…
У технічній документації пишуть, що після «перегляду передачі глядач отримає позитивні емоції, натхнення поїхати в село чи в сільську місцевість, приготувати смачні локальні страви».
Насправді ж хочеться запитати, до яких пір «UA:Суми» витрачатиме мільйони бюджетних коштів на непотрібні проєкти. Можливо, краще державні кошти витратити на медицину, тим паче, коли у світі вирує пандепія коронавірусу?…