У Конотопі проаналізували звернення громадян за рік
Протягом 2021 року у виконавчому комітеті міської ради опрацювали 2022 звернення громадян та 5 електронних петицій.
Про це 18 січня відзвітували на сторінці Конотопської міської ради у Facebook.
У зв’язку з дотриманням карантинних обмежень, спричинених COVID-19, особисті прийоми керівництвом виконавчого комітету міської ради скасували, але мешканці громади зверталися з письмовими заявами, електронними зверненнями, у телефонному режимі через ДУ «Урядовий контактний центр», ДУ «Сумський обласний контактний центр» та «гарячу» лінію.
Із другого півріччя 2021 року працювали онлайн-прийоми з керівництвом виконкому в соціальній мережі «Facebook».
Більше 50% звернень — це питання роботи житлово-комунальної галузі міста (ремонт житлового фонду, доріг, благоустрій прибудинкових територій, спилювання дерев, неякісне теплозабезпечення, незгода з оплатою за теплопостачання місць загального користування, внутрішньої системи опалення та абонентської плати за послугу теплопостачання).
На другому місці (31%) — питання соціального захисту населення: призначення та виплата житлових субсидій та різних видів соціальних допомог, надання матеріальних допомог. Не менш актуальними були і питання охорони здоров’я, будівництва та підприємництва та інші.
Які петиції подавали в Конотопі
Протягом минулого року громадянами було подано 5 петицій на платформі «Єдиної системи місцевих петицій». Необхідну кількість голосів набрали лише 3:
«Про заборону встановлення малих архітектурних форм (МАФів) в центральній частині міста, та демонтаж вже встановлених».
«Визнати котів частиною екосистеми міста».
«Створення міського гідропарку «Єзуч».
Дві петиції не набрали необхідної кількості голосів («Будівництво басейну в місті Конотоп Сумської області» та «Однобічний рух транспорту на площі Миру»).