“У школі краще”: сумські учні повернулися за парти
Майже 29 тисяч школярів Сум 11 травня з початком “жовтої зони” карантину повернулися до навчання. Востаннє вони тут були 26 березня – перед весняними канікулами. Після – п’ять тижнів навчались онлайн, а нині знову повертаються за парти.
“Мені краще у школі. Бо тут друзі”, – так відповідає першокласниця Дар’я Котенко на питання – де краще вчитися.
Мама Олександра доньку підтримує, каже: на онлайні вдома допомагала бабуся.
“Я все ж за те, щоб дитина була здорова і якщо були потрібні такі дії, то ми їх притримали. Зараз ми радіємо, тому що дитина відвикла від спілкування і їй хочеться побачити однолітків, але ж все для їх блага і для нашого також”, – каже мати школярки Олександра Котенко.
Ще одна мама школярки радіє, що нарешті їй не треба виконувати ще й вчительські обов’язки.
“Онлайн навчання – це не навчання. У мене немає можливості дати своїй дитині те, що може дати вчитель, тому для мене це ура. Я сама працюю з дому, дитина була зі мною, але це було не навчання. “Мама а це як, мама, а це чому”, а я не розумію що вони роблять, я вчитель так собі, я більше мама. Я можу погратися, конструктор, щось цікаве зробити, а навчання в мене не виходить”, – каже мама школярки Анастасія Ємельянова.
Пан Олександр задоволений поверненням до школи, бо, з його слів, тільки у школі відбувається повноцінне навчання.
“У школі краще, бо є спілкування з дітьми, з вчителькою й усі уроки проходять. А вдома всього два або три”, – каже батько школярки пан Олександр.
Думки старших школярів, з якими спілкувались кореспонденти Суспільного, розділились. Для одних краще у школі, бо тут більше дають й атмосфера сприяє навчанню. Для інших – онлайн краще, бо можна вивчати, що потрібно й не витрачати час на дорогу.
Вчителька української мови з більш ніж 30-річним стажем роботи у школі Олена Коленченко говорить – легше навчити й контролювати учнів, коли вони у класі.
“Для діток це проблема. Проблема в тому, що немає пристроїв таких як треба. Немає батьківського контролю, батьки працюють. Це теж велика проблема і коли діти знаходяться по той бік екрану, як складно вести уроки. Ми вчасно вийшли й в нас є можливість зараз скорегувати знання, не тільки ж перевірити. Нам необхідно привести в ту систему, яка потрібна для дітей. Тому спочатку повторимо, а потім напишемо контрольні роботи”, – говорить вчителька української мови та літератури Олена Коленченко.
Вчителька молодших класів Наталія Кривомаз також за навчання “наживо”.
“Навчання наживо – це навчання наживо, це безперечно взагалі не те. Все було чітко, добре організовано, але безперечно, десь вимкнули інтернет, чи ще якісь проблеми чи не можуть під’єднатись, бо немає гаджета. Ще один недолік – коли я бачу їх очі наживо, то я розумію по очах чи розуміє дитина чи не розуміє. А коли це все на онлайні – мені набагато важче зрозуміти”, – каже вчителька.
Всього у цій школі навчається 1135 учнів.11 травня на заняття через хворобу не прийшли 10 дітей.
Навчальний рік цьогоріч продовжать на два тижні, до 11 червня. Про це повідомила 11 травня на нараді начальниця міського управління освіти Антоніна Данильченко.
“Ми маємо продовжити навчальний період, щоб було 175 робочих днів, це залежить від того, скільки брали на канікули. На канікули не можна брати менш як 30 днів. І ми останню брали більше на сім днів канікул. В кінці я думаю там більш розвантажені дні з консультаціями”, – зазначила начальниця міського управління освіти.
Якої думки про цю звістку учасники навчального процесу:
“Довго сильно, швидше хочеться на канікули”, – каже школяр Кирило Даценко.
“Тяжко буде, мені не подобається, тому що без відпочинку”, – говорить школяр Олександр Горєлов.
“Не знаю, якщо це буде школа, то за, якщо онлайн уроки, то проти. Хай доганяють те, що пропустили от і все”, – каже мама школярки Анастасія Ємельянова.
“Всім корисно повторити. Нічого страшного в цьому немає. Ми відпочивали й так багато на осінніх канікулах. Тому ми зараз маємо попрацювати”, – вважає вчителька молодших класів Наталія Кривомаз.