У справі загиблої під колесами тролейбуса у Сумах студентки заслухали передостаннього свідка
У Зарічному районному суді Сум 27 квітня допитали передостаннього свідка у справі загиблої під колесами тролейбуса дівчини. Слухали чоловіка, що працював на підприємстві “Шляхрембуд” в той період, коли сталась аварія на проспекті Лушпи. Юрій Грищенков тоді займався розчищенням снігових валів біля узбіч доріг.
“Залишається валок метрів, десь два від краю проїзної частини, а я вже підбиваю скільки можу ближче до узбіччя. А коли багато снігу, трактор не бере у нас”, – говорить свідок Юрій Грищенков.
На запитання прокурора Віталія Шаповала: “Хто саме розчищає сніговий вал, як ви повідомляєте, на зупинках, пішохідних переходах і перехрестях?”, свідок Юрій Грищенков відповів: “Або екскаватори, або вантажники спеціальні”. Коли прокурор запитав, чи бачив свідок, як чистили територію неподалік зупинки ТРЦ “Лавина” напередодні аварії, Юрій Грищенков сказав, що працює, а саме підбиває сніг, а вдень його чистять.
“Юрій Іванович, чи можете ви стверджувати, що ви належним чином виконували ті обов’язки, що були на вас покладені, виходячи з обвинувачення, що причиною смерті дівчинки став саме сніговий вал, який ви належним чином не прибрали?”, – запитав адвокат Віктор Немцев.
На це питання Юрій Грищенков сказав, що він та його колеги не прибирають, а тільки підбивають сніг. “Наскільки ми можемо, настільки й підбиваємо. Якщо вал великий, ми нічого йому не зробимо”, – зазначив свідок.
Наступне судове засідання відбудеться 11-го червня. У справі залишилося заслухати одного свідка.
Нагадаємо, аварія, у якій загинула 17-річна студентка, сталася 9-го лютого 2016 року на проспекті Михайла Лушпи навпроти ТРЦ “Лавина”. У ході слідства було встановлено, що водій керував технічно справним тролейбусом та при посадці пасажирів розпочав рух транспорту з неповністю зачиненими дверима. Через це в тролейбусі спрацювала “функція реверсу”, при якій двері автоматично відкрилися й дівчина випала з транспорту.
У справі – троє обвинувачених: два працівники комунального підприємства “Електроавтотранс” і співробітник Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради.
Судова справа щодо цієї аварії триває 5 років.