У Сумах можна знайти роботу через новий сервіс
Міський центр зайнятості повідомляє про впровадження сервісу «Електронний кабінет шукача роботи», який прискорює доступ до послуг Служби зайнятості та надає можливість зареєстрованим шукачам роботи отримати необхідну інформацію в дистанційному форматі.
За допомогою цього електронного сервісу громадяни мають можливість ознайомитись із актуальними вакансіями від роботодавців; створити власне резюме; скористатись сервісами профорієнтаційної платформи; проглянути відповідну чинну законодавчу базу; отримати в інтерактивному форматі відповіді на найпоширеніші запитання; ознайомитись із інформацією про тимчасову зайнятість; переглянути інструкції щодо започаткування власної справи; дізнатися про можливість професійного навчання.
Крім зазначених послуг власник персонального кабінету може переглядати дані про заплановані та фактичні відвідування, про нараховані виплати допомоги з безробіття, дізнатись про заходи, проведення яких планується у центрі зайнятості.
Персональний кабінет доступний за цим посиланням.
Детальну інформацію можна отримати у міському центру зайнятості (вул. Степана Бандери, 45).