У Сумах відбулося спецпогашення поштової марки «Податки. Армія. Перемога»
За словами директора Сумської філії Укрпошти Вячеслава Маринича, на підготовку нового поштового випуску надихнула рекламна кампанія США часів Другої світової війни, спрямована на популяризацію сплати податків.
Тож, надихнувшись цим прикладом, а також наближенням Дня Конституції, де в статті 67 написано, що «кожен зобов’язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом», Укрпошта 27 червня запустила марку «Податки. Армія. Перемога». Задум був у тому, аби донести до українців, що, сплачуючи податки, вони підтримують Збройні Сили України.
«Така інформаційна кампанія дуже потрібна, – зазначив під час спецпогашення марки заступник голови Сумської обласної ради Костянтин Товстуха. – Ми щойно обговорювали тему податків і приємно чути, що збільшуються внески до бюджетів усіх рівнів, виконуються плани. Але не менш важливо, щоб були сприятливі умови для підприємців та бізнесу. Треба враховувати їх думку, розвивати виробництво. Також варто проводити інформаційну кампанію, аби населення володіло інформацією, куди йдуть податки, скільки коштів витрачено на армію тощо. Коли є всебічне розуміння, тоді працюють підприємці, платяться податки, триває допомога армії, розвивається бізнес і країна. Я певен, що саме так і буде. Дякую Укрпошті за цікаві ініціативи».
До випуску увійшли марки незвичної форми – круглі й квадратні. На них зображено монету НБУ номіналом 1 гривня, яка трансформується в кулю. А номінали зчіпки утворюють міжнародну абревіатуру UA.
З продажу марок Укрпошта перерахує 120 мільйонів гривень податків до державної скарбниці.
Також цього разу вирішено випустити й плакат, де детально розписано вартість озброєння одного військового, аби люди знали, куди саме йдуть гроші, повідомили в облраді.
Читайте нас також у ТЕЛЕГРАМ
Читайте нас також в ІНСТАГРАМ