У Сумах з’явилися амбасадори
Сумські амбасадори – це дванадцять людей, що пройшли он-лайн навчання та розробили свої авторські туристичні, екскурсійні онлайн-продукти, які б сприяли популяризації міста. Навчання проводилося за кошти міста, організувала його Агенція промоції «Суми». Кожен учасник навчання представив свій продукт для мешканців і гостей міста, передає sumy.today.
В доробку учасників – онлайн екскурсія-розповідь про десять міських театрів, роль жінок в розвитку міста, Суми кінця ХІХ-початку ХХ століття…
На каналі YouTube вже можна знайти відеоролик, присвячений вулиці Соборній. «Суми з піднятою головою» – променад містом з метою оцінити фасади старовинних будівель з особливою увагою до кількох, виконаних в стилі Belle Époque.
Для містян розроблений і орнітологічний маршрут з можливістю спостерігати та фотографувати птахів та рослин.
Маленька історія великої школи – це проєкт про четверту школу, яка збудована як реальне училище, встигла побувати госпіталем, а тепер чекає на своє відродження.
«Не забуті» – робоча назва онлайн проекту з розповіддю про міські кладовища, розробляється і екскурсійний маршрут.
І це тільки частина проєктів, які запропонували учасники навчання.
Метою роботи амбасадорів у Агенції промоції «Суми» називають «показати, що Суми – місто, де цікаво і корисно проводити час».