У “Сумигазі” зібралася величезна черга пенсіонерів
Сьогодні, 3 лютого, в фойє «Сумигазу» зібралося близько сотні сумчан похилого віку, які прийшли передати показання лічильників за використаний за попередній місяць газ, але скриньки, куди можна було кинути свої показання, вже не було.
З 1 лютого «Сумигаз» відмовився від даної послуги, тепер всі покази необхідно передавати за допомогою телефону або Інтернету.
Оператори «Сумигазу» не встигають обслуговувати всіх людей, які принесли свої показання, тому черга рухається повільно.
Ситуацію прокоментувала прес-секретар ПАТ «Сумигаз» Анастасія Шимаріна:
«З лютого «Сумигаз» остаточно переходить на сервіси, їх достатня кількість. Це і контакт-центр, куди можна передати показання лічильника з 1 по 5 число цілодобово, а також різноманітні онлайн-сервіси, особисті кабінети, СМС-повідомлення.
Протягом останніх двох місяців ми попереджали людей похилого віку про те, що будемо працювати тільки за допомогою сервісів, видавали і продовжуємо видавати інформаційні листівки, де покроково розписано, як передати показання. Вони доступні, зрозумілі. Передача показань за допомогою сервісів економить час абонентів, крім того – це зручно.
Ми закликаємо дітей, онуків, щоб вони з повагою ставилися до старшого покоління і надавали допомогу у передачі показань.
Через місяць, як показує практика, люди переходять в онлайн, тому наступного разу таких черг вже не буде”.