У сумській школі пояснили, чому відмовились від електронних щоденників
Запровадження у школах онлайн журналів і щоденників – проєкт пілотний і добровільний. Наразі у ньому беруть участь три заклади у Конотопському районі, три – у Сумському та два – на Охтирщині. Це три ліцеї, один коледж і чотири школи. Рішення про використання чи не використання електронних документів приймаються закладами самостійно, розповіла Вікторія Гробова.
Зареєструвалася у системі й сумська школа № 29, але поки новий сервіс використовувати не будуть, говорить директорка Віра Рогова, бо працюють як з подібною платформою, так і продовжують заповнювати паперові журнали.
“Ми прийняли рішення, що на сьогодні не будемо запроваджувати електронний класний журнал та електронний щоденник, бо це ляже додатково на вчителя, причому забере його час, який потрібно використати, в першу чергу для роботи і для підготовки до навчального заняття, для роботи з дітьми в індивідуальному порядку”, – говорить директорка.
29-та школа – єдина в Сумах, яка подавала заявку на підключення. Більше, за словами спеціаліста міської освіти Богдана Філатова, ніхто до проєкту не долучився.
“В офіційному документі роз’яснення МОН, яке з’явилося 5 січня, на їхньому сайті зазначається, що на даному етапі впровадження електронних щоденників та електронних журналів не є обов’язковим і вони впроваджуються тільки за бажанням закладів загальної середньої освіти”.
Розробляв платформу Інститут освітньої аналітики – наукова установа міністерства освіти. Продукт іще тестують, розповіла провідний фахівець інститутуОлена Оністратенко. “Проблеми у нас більш технічного характеру, але, зважаючи на те, що програма нещодавно стартувала, то воно якраз відпрацьовується в той самий час, через те, що продукт новий, ніхто з цим не стикався, ні батьки, ні вчителі”.