«Енера Суми» обраховує сумчан?
Сумчанин Вадим Фесенко поділився у Фейсбуці випадком, який стався з ним через помилку чи то «Сумиобленерго», чи то «Енера Суми».
«Сьогодні зіштовхнувся з обалдєнним “обслуговуванням” в ПАТ Сумиобленерго.
Ситуація наступна. Сплачую онлайн комунальні платежі в Приват24 і насторожує занадто завищена сума за електроенергію – більше 1000 грн, чого ніколи не було. Квитанції від нинішнього ТОВ Енера, як завжди, надходять в останніх числах місяця, тому спробував витягти інформацію по показникам лічильника з особистого кабінету ПАТ Сумиобленерго. І чудо – показники в рази перевищують те, що зараз на електронному лічильнику. Приїжджаю зранку в ПАТ Сумиобленерго на Прокоф’єва, намагаюсь вияснити, чому так. Вони – так не ми вам проводимо нарахування, їдьте в Енеру на Ремісничу 35. Хєр з вами, думаю, може, дійсно не при чому люди, їду в інший кінець міста в Енеру. Там друкують квитанцію, і – кажуть: так ми ж на підставі показань, які нам надає ПАТ Сумиобленерго, вам так нараховуємо, їдьте туди, розбирайтесь. Плююсь і їду знов на Прокоф’єва. По дорозі телефоную в Держпродсопживслужбу, раджусь, як краще поступити. Ті рекомендують написати заяву в Сумиобленерго і чекати відповідь. Приїжджаю. Оператори по комп’ютеру щось перевіряють і кажуть: дійсно у вас показники вродє менші зафіксовані, не знаємо, як так получилось. Платіть меншу суму. Ну думаю, ваші совєти до справи не підклеїш, таки залишу заяву. Терпеливо пишу від руки в двох екземплярах, намагаюсь зареєструвати. І – стіна: два охоронця не пропускають у приймальню, кажуть: залиште заяву он в тій папочці, у нас так заведено, або заказним листом відправляйте. Наполягаю на своєму. Дзвонять у приймальню, пропускають. На другому поверсі виходить з приймальні баришня з офігєнною короною на башці, кричить: хто вас сюди пропустив, спускається вниз зі мною, ставить якусь корючку на заяві і дату і каже: “В паслєдній раз, отут в папкє оставляйтє”. Офігіваю повторно, кажу: будь ласка, посаду вкажіть прізвище і поставте печатку – “Я такого не буду дєлать, у нас пєчатєй нєт, і вообще ходят тут всякіє (криком) і з підтекстом “пішов ти нах..й”. Ну кажу ок, хай так, ще побачимось.
Вобщем такі услугі від ПАТ Суми обленерго.
Поки був і в Енері, і в Обленерго, з такою ж проблемою при мені ще з десяток людей звертались. Проблема масова, тільки ще не всі знають, бо квитанції не розносились.
Вобщєм ітог: або платить за майже 700 кВт по завищеним тарифам (понад 100 кВт по 1,68), або хз шо робить (заплатить менше?), бо є ще монетизована субсидія, якої не дуже хочеться позбуватись, хоча там, вродє, допускається якась просрочка по нинішнім правилам оплати компослуг.
P.S. Пишуть мені в лічку, що ПАТ Сумиобленерго по даному о/р таки правильно зняли і передали показники, виходить за ніс водить Енера ???», – написав сумчанин.
Сьогодні зіштовхнувся з обалдєнним "обслуговуванням" в ПАТ Сумиобленерго. Ситуація наступна. сплачую онлайн комунальні…
Опубліковано Vadim Fesenko Вівторок, 16 квітня 2019 р.