“Сумиобленерго” відповіло на ключові питання споживачів
Кому необхідно підписати заяву на перерахування коштів за електричну енергію? Куди передавати покази лічильників? Та як можна погасити заборгованість перед ПАТ “Сумиобленерго” за спожиту електричну енергію в 2018 році? На ці питання відповів директор комерційний ПАТ “Сумиобленерго” Андрій Чуйко на позачерговому засіданні виконавчого комітету Сумської міської ради.
ПАТ “Сумиобленерго” з нового 2019 року є розподільчою організацією, а тому більше не надає рахунків за спожиту електричну енергію. Розрахунки за постачання електричної енергії проводить ТОВ “ЕНЕРА СУМИ”. Але ПАТ “Сумиобленерго” залишає можливість для споживачів оплатити борги за спожиту електричну енергію у 2018 році, тому не закриває способи оплати, які були доступні раніше.
У грудні 2018 року побутовим споживачам, в яких по закінченню розрахункового періоду була переплата за спожиту електричну енергію, ПАТ “Сумиобленерго” разом із рахунками надало відповідні заяви на перерахування коштів за електроенергію для можливості використання цих коштів у наступних розрахунках з новим постачальником – ТОВ “ЕНЕРА СУМИ”. Таку заяву необхідно підписати та повернути ПАТ “Сумиобленерго”, щоб Товариство отримало право перерахувати кошти переплат споживачів на особові рахунки ТОВ “ЕНЕРА СУМИ”. Без підписання такої заяви ПАТ “Сумиобленерго” не має права проводити операції з коштами споживача. Переплачені кошти тих споживачів, які вже повернули підписані заяви, перераховані на особові рахунки нового постачальника.
ПАТ “Сумиобленерго” продовжує приймати покази лічильників електричної енергії. Оскільки облік електроенергії та її розподіл залишається в компетенції Товариства. Передавати покази ваших засобів обліку можна всіма доступними раніше способами.
Для споживачів залишаються актуальними номери кол-центру ПАТ “Сумиобленерго”: 0 800 300 247 або 0542 659 659. Оператори працюють 24 години на добу 7 днів на тиждень.