“Сумиобленерго” відреагувало на паніку сумчан
Контролери “Сумиобленерго” і надалі фіксуватимуть покази лічильників жителів Сумської області. Про це йдеться у зверненні керівництва ПАТ до споживачів:
«Шановні споживачі електроенергії!
Просимо не хвилюватися, якщо Ви або Ваші близькі не мають змоги передати покази лічильника до ПАТ «Сумиобленерго» через один із зазначених раніше способів.
Ми підкреслюємо, що зняття контролерами показів Ваших засобів обліку електроенергії буде проводитися і надалі. Однак для оперативного та більш об’єктивного розрахунку енергопостачальна компанія пропонує Вам самостійно фіксувати показники своїх приладів обліку у два останні або три перші робочі дні місяця. Якщо ж Вам не вдалося передати їх нам, не варто панікувати!
Наголошуємо, що ПАТ «Сумиобленерго» працює над удосконаленням системи прийняття показників. Зокрема, ми відкрили ще дві лінії для передачі показників через СМС. Тепер надсилати повідомлення з даними свого засобу обліку можна на такі номери: 050 42 42 242, 067 644 55 55 або 050 302 74 74. Але для того, щоб інформація була зарахована, Ваш номер мобільного має бути прив’язаний до бази даних енергопостачальної компанії. Щоб зробити це – повідомте в кол-центр свій номер або надішліть електронного листа з ним та своїм ім’ям на пошту: [email protected].
До того ж згодом у всіх районах Сумської області будуть відкриті додаткові стаціонарні номери для прийому показів», – повідомляє прес-служба ПАО «Сумиобленерго».
Нагадаємо, сумчани масово скаржаться, що не можуть відправити показання лічильника світла. Ні сайтом, ні СМС, ні телефоном не вдається передати повідомлення в “Сумиобленерго”, тому в офісі установи останніми днями – аншлаг.