“Сумиобленерго” звернулося з важливим повідомленням
ПАТ “Сумиобленерго” стали відомі випадки, коли невідомі особи телефонують споживачам або ж приходять до них додому, представляються співробітниками енергокомпанії та просять перерахувати заборгованість за електроенергію на свій банківський рахунок або ж заплатити кошти за начебто установку лічильника.
“Шановні споживачі електроенергії!
Повідомляємо Вам, що фахівці ПАТ “Сумиобленерго” ніколи не просять перерахувати кошти на сумнівні рахунки та не ходять по квартирах і не збирають кошти зі споживачів. Розрахунки за спожиту електричну енергію здійснюють лише в банківських установах або у відділеннях “Укрпошти” на основі квитанцій на рахунок із спеціальним режимом використання, відкритим у філії Сумське ОУ АТ “Ощадбанк”. Або ж через інтернет, за допомогою сервісу “Мій рахунок” або “Приват 24”.
Повідомлення про заборгованість, якщо така є, зазначена в квитанціях та надходять за адресою проживання, через смс або на електронну пошту. Тож застерігаємо вас: не перераховуйте свої кошти на рахунки невідомих осіб, а одразу повідомляйте про такі дзвінки до поліції.
Стосовно заміни лічильників електричної енергії:
По-перше, планова або аварійна заміна електролічьників проводиться ПАТ “Сумиобленерго” безкоштовно. Про проведення будь-яких планових робіт ми повідомляємо споживача завчасно.
По-друге, наші фахівці мають пред’явити Вам посвідчення, яке підтверджує те, що вони працюють у ПАТ “Сумиобленерго”. Аварійні роботи проводяться після звернення безпосередньо самого споживача.
Позапланова заміна електролічильника та заміна, пов’язана зі зміною виду тарифу на електричну енергію проводиться після звернення абонента та сплати відповідних послуг, згідно наданого постачальником рахунку.
Особливо застерігаємо про пропозиції встановлення “заощадливого”лічильника або пристроїв, які занижують відображення спожитої електроенергії рахунковим механізмом лічильника. Рано чи пізно такий факт буде виявлено та на споживача буде складено Акт про порушення та застосовано Методику визначення обсягу та вартості електричної енергії, не облікованої внаслідок порушення споживачем ПКЕЕ.
Із будь-якими питаннями з приводу діяльності компанії звертайтеся до кол-центру: 0 800 300 247”, – повідомляють на сайті “Сумиобленерго”.