“Сядемо всі”: У мерії Сум бояться руйнування аварійного мосту
Під час апаратної наради при міському голові Сум, яка відбулася 5 квітня, директор КП «Шляхрембуд» Олександр Вегера в черговий раз підняв тему руху великогабаритного транспорту (вантажопідйомністю 20-40 тонн) вулицями обласного центру.
Так, за словами Вегери, вантажівки рухаються через міст по Білопільському шосе, який, як уже неодноразово повідомлялося, є аварійним і може не витримати навантаження у 15 тонн. Далі транспорт іде по вул. Іллінській, щойно відремонтованій вул. Харківській та інших вулицях, руйнуючи при цьому дорожнє покриття.
Керівник комунального підприємства наполіг на тому, що необхідно розробити схему руху великогабаритного транспорту в обхід центральних вулиць міста, причому зробити це негайно. “Дайте нам приписи встановити знаки, які обмежують рух, тим більше, що раніше вони й були розміщені по місту, – звернувся О.Вегера до міського голови. – Я вам сьогодні о 6 ранку скинув інформацію, як рухаються ці фури в центрі міста. До того ж, не зрозуміло, чому досі не обмежили рух по аварійному мосту? Я ж вам особисто передавав результати дослідження спеціалізованого інституту, де підтверджено, що міст дійсно аварійний.”
У відповідь на це директор департаменту інфраструктури Олександр Журба пояснив, що гроші в сумі 7 мільйонів на ремонт мосту передбачені. “Тендер щодо ремонту аварійного мосту відбудеться після того, як буде отримана проєктна документація, – повідомив він. – Справа в тому, що раніше проєкт був зроблений на підставі експертних висновків від 2016 року. Але з огляду на те, що за цей час відбулися зміни й зараз потрібна заміна елементів конструкції, треба розробляти новий проєкт. На це потрібно близько місяця. Після цього буде оголошений тендер”.
Мер не погодився з термінами, поставивши завдання зробити все протягом двох тижнів. “Я був упевнений, що ви вже тендер будете оголошувати. А що ж ви до цього робили? Так ми з вами багато мостів «відремонтуємо», – звернувся Олександр Лисенко до директора департаменту.
“Чи буде ремонт аварійного мосту, чи не буде, та ми просто зобов’язані сьогодні закрити рух по ньому, – сказав директор КП «Шляхрембуд» Олександр Вегера, – Бо, не дай Бог, провалиться тролейбус, то сядемо всі. Але найстрашніше, що загинуть люди. Прошу вас під час засідання виконкому прийняти рішення про закриття мосту”.
“Так, поки ми не перейшли до ремонту моста, ми закриваємо його для проїзду великогабаритного транспорту, – підсумував Олександр Лисенко. – По ньому може їхати легковий і громадський транспорт. Разом із поліцією будемо вирішувати це питання”.
Міський голова доручив Олександру Журбі надати йому перелік вулиць, де необхідно поставити дорожні знаки. Олександр Лисенко пообіцяв особисто звернутися до правоохоронців, щоб вони докладно опрацювали це питання, після чого будуть вжиті конкретні заходи щодо обмеження руху великогабаритного транспорту по аварійному мосту.