У “Міськводоканалі” пояснили про повірку лічильників
Останнім часом до КП «Міськводоканал» почали частіше надходити звернення від споживачів з питань повірки лічильників.
У зв’язку з цим абонентська служба підприємства повідомляє, що періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки (лічильників холодної води), що є власністю фізичних осіб, здійснюються за рахунок суб’єкту господарювання, що надає послуги з водопостачання (КП «Міськводоканал»). Періодична повірка проводиться за рахунок тарифів.
З метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції, розвитку добросовісної конкуренції, комунальне підприємство «Міськводоканал» зобов’язане провести відповідні процедури закупівель послуг сторонніх організацій з періодичної повірки та обслуговування квартирних засобів обліку води, які є власністю фізичних осіб.
Щойно буде обраний переможець процедури закупівель, КП “Міськводоканал» у телефонному режимі повідомить споживачів, у яких термін повірки лічильників холодної води сплинув у І та ІІ кварталі 2017 року, про час і дату проведення повірки.
Одночасно повідомляємо, що в разі набрання чинності постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг, якою буде затверджено новий тариф на послуги з централізованого водопостачання, мешканцям приватного сектору також буде здійснена повірка засобів обліку холодної води.
Більш детальну інформацію можна отримати за телефонами: 700-156, 700-157, 700-158.