У Сумах обрали громадських інспекторів у сфері ЖКГ
Днями відповідно до рішення виконавчого комітету від 20.12.2016 № 706 «Про затвердження «Положення Про громадського інспектора у сфері житлово-комунального господарства» перші претенденти успішно пройшли співбесіду на знання нормативної бази у сфері житлово-комунального господарства. Вони приступлять до роботи після того, як міський голова видасть розпорядження.
Строк повноважень громадських помічників становить два роки. Їхніми основними завданнями є:
– участь у проведенні департаментом інфраструктури міста заходів щодо запобігання порушень вимог законодавства, стандартів, нормативів, норм, порядків і правил у сфері житлово-комунального господарства;
– надання інформації щодо порушень вимог законодавства, стандартів, нормативів, норм, порядків і правил у сфері житлово-комунального господарства Департаменту інфраструктури міста для подальшого їх реагування;
– участь у громадських слуханнях у сфері житлово-комунальних послуг;
– внесення пропозицій департаменту інфраструктури міста щодо вдосконалення здійснення заходів нагляду (контролю) та положень законодавства, стандартів, нормативів, норм і правил у сфері житлово-комунального господарства.
За діяльністю громадських інспекторів буде стежити профільний заступник міського голови.