У Сумах затягують роботу з підготовки деталізованої схеми розміщення рекламоносіїв
На останньому засіданні Сумського міськвиконкому несподівано з’ясувалося, що затвердження деталізованої схеми розміщення рекламних носіїв у Сумах (у тому числі в центрі – на Харківській, Покровській пл. і Набережній р. Стрілки) відсувається на наступний рік. Як і затвердження правил розміщення зовнішньої реклами.
Чому міськуправління архітектури і містобудування вирішило виключити ці пункти з Плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів виконавчих органів Сумської міської ради на цей рік, пояснив начальник управління Андрій Кривцов: «Ми поки зняли це питання, тому що розробляємо не тільки центральну частину, а схему на все місто. Ну, а правила розміщення зовнішньої реклами нерозривно пов’язані зі схемою. Без комплексної схеми повуличного розміщення реклами – бігбордів, сіті-лайтів і т.ін. – їх неможливо прийняти».
Меру Сум Олександру Лисенко така постановка питання не сподобалася: «Зачекайте, була ж концепція розміщення реклами, яка передбачала розробку детальних схем. Першим повинен бути центр, потім – Харківська, ставили терміни: 2019 рік, 2020 рік і 2022-й. А тепер ви пропонуєте якесь загальне рішення: давайте робити не по районах, а в цілому по місту.
А чому не можна розробити центральну частину, а потім усе інше? Чому ви витрачаєте час? І коли все буде готово? Скільки можна щороку переносити питання реклами? Щоб у нас стояли не хороші рекламоносії, а карикатури на маленьких трубах, які дуже небезпечні? Треба робити це в нинішньому році. Чи старі бігборди і далі будуть стояти по всьому місту? Не бачу логіки. За якийсь реальний час структурний підрозділ може пройти всі процедури і вийти з рішенням на виконком? І взагалі – чому, коли ми приймали рішення по центральній частині, ви відразу не подумали про все місто?!».
– Ми нічого не витрачаємо, центральна частина вже готова, – розповів чиновник. – Але потім ми прийняли рішення не рвати роботу на частини, а зробити все в комплексі. Раніше у нас не було можливості в цілому займатися містом, а зараз вона є, бо у нас є аналіз існуючих конструкцій по всьому місту. Вони нанесені на містобудівний кадастр, і є можливість так само нанести і нове розміщення конструкцій. Але прийняти в цілому регуляторний акт на все місто в цьому році ми просто не встигнемо – з оприлюдненням, обговоренням і т. ін.
І все ж члени виконкому попросили управління архітектури прискоритися і хоча б викласти регуляторний акт на сайт мерії та почати його обговорення до кінця листопада – у грудні. Тому деталізовану схему розміщення засобів зовнішньої реклами в Сумах вирішили не виключати з плану регуляторної діяльності виконавчих органів. Так що, цілком можливо, скоро сумчанам вдасться ознайомитися з перспективою розвитку ринку зовнішньої реклами.
shans.com.ua