У “Сумиобленерго” пояснили, куди зникла переплата споживачів
У грудні 2018 року побутовим споживачам, в яких по закінченню розрахункового періоду була переплата за спожиту електричну енергію, ПАТ “Сумиобленерго” разом із рахунками надало відповідні заяви для можливості використання цих коштів у наступних розрахунках з новим постачальником – ТОВ “ЕНЕРА СУМИ”. Кошти споживачів, які підписали такі заяви та повернули їх ПАТ “Сумиобленерго”, перерахували на відповідні особові рахунки в ТОВ “ЕНЕРА СУМИ”.
Якщо в рахунках, які ви отримали від ТОВ “ЕНЕРА СУМИ” у січні, ще немає інформації про переплату (а ви надавали згоду на переведення коштів від ПАТ “Сумиобленерго” до ТОВ “ЕНЕРА СУМИ”), то ця переплата буде значитись у березневому рахунку, повідомляють енергетики.
Відповідно до Закону України “Про ринок електричної енергії”, енергопостачальні компанії у 2018 році здійснили відокремлення діяльності. Тому з 1 січня 2019 року послуги з розподілу та постачання електроенергії споживачам надають різні компанії. За розподіл електроенергії відповідає ПАТ “Сумиобленерго”, а за постачання – ТОВ “ЕНЕРА СУМИ”.
Зразок заяви на перерахування коштів за електричну енергію: