Водій тролейбусу отримав догану за невидачу квитків
Як повідомив голова громадської комісії з транспорту Володимир Ведмедєв, за невидачу талонів на проїзд водій КП «Електроавтотранс» був позбавлений премії на 100% і отримав догану.
Пізно увечері 1 липня 2018 року сумчанин Володимир Дворниченко сів у тролейбус №293, що слідував за маршрутом №5, на якому була присутня табличка «Замовлення». Заплатив водієві за проїзд, проте квитка не отримав. Коли поцікавився, де ж квиток, водій сказав, що, оскільки є табличка «Замовлення», то це означає, що рейс не за графіком, а квитки відсутні. Після наполегливої вимоги видати квиток водій усе ж його видав. Далі пасажир пройшов по салону, запитуючи, чи видавали комусь квитки і платили взагалі пасажири за проїзд, раз це рейс на замовлення. Присутні пасажири сказали, що за проїзд платили, проте квитків не отримали.
Цей випадок набув розголосу в сумських групах в соцмережах, крім того, сумчанин звернувся зі скаргою безпосередньо до міського голови.
За інформацією відділу транспорту Сумської міськради, після отримання звернення на КП «Електроавтотранс» було проведене службове розслідування, як того й треба було в зверненні, водій визнав свою провину, до нього були застосовані заходи дисциплінарного впливу – догану і позбавлення премії.
Крім того, з’ясувалося, що даний рейс виконувався у звичайному режимі, відповідно до затвердженого на підприємстві графіку руху, а не був якимось спецрейсом на замовлення. Про такі ситуації пасажири повідомляли громадській комісії далеко не вперше – стверджує Володимир Ведмедєв. Найчастіше пізно ввечері або рано вранці водії відмовлялися видавати квитки, або стверджували, що проїзний на цей рейс недійсний і потрібно платити готівкою. Також вечірні рейси раніше були присутні в розкладі та їздили без табличок «замовлення».
Джерело: shans.com.ua