В Охтирці знову ділять маршрути: влада вимагає GPS і «єврокомфорт», але чи знайдуться сміливці возити людей?
Управління капітального будівництва та ЖКГ Охтирської міськради оголосило про пошук перевізників на міські маршрути. Чиновники вже традиційно висунули цілий список гарних вимог — від справних GPS-трекерів до чистих вікон без реклами. Втім, головна інтрига залишається незмінною: чи перетвориться ця «паперова ідилія» на реальний комфорт для пасажирів, чи ми знову побачимо старі «іржаві корита», але з новими договорами?
Конкурс призначено на самий початок року — 15 січня 2026 року. А от документи від тих, хто ризикне зайнятися перевезеннями, чекають під ялинку — до 1 січня.
Які маршрути «розігрують»?
Цього разу на кону два напрямки, які навряд чи можна назвати «золотою жилою» для бізнесу, адже на кожному має працювати лише по одному автобусу:
-
Маршрут № 6-б «Дачний – вул. Сумська» (1 автобус).
-
Маршрут № 15 «Центр – вул. Широка» (1 автобус).
Графік роботи — щоденний, і, як запевняють в управлінні, суворо за розкладом.
Фантастичні вимоги чи реальність?
В умовах конкурсу прописано все те, про що роками мріють прості охтирчани, і що так часто ігнорується в реальності.
-
Тотальний контроль: Перевізник зобов’язаний встановити на автобуси GPS-обладнання. І не просто встановити «для галочки», а забезпечити його роботу та надати чиновникам доступ для онлайн-моніторингу. Звучить чудово, але як показує практика інших міст, трекери мають дивну властивість «ламатися» саме тоді, коли автобус зникає з маршруту.
-
Геть рекламу: Заборонено заклеювати вікна рекламою. Тож пасажири теоретично мають бачити місто, а не плакати про розпродаж шуб чи кредити.
-
Інклюзивність: Мінімум один автобус має бути пристосований для осіб з інвалідністю.
-
Зарплати «по-білому»: Водіям обіцяють зарплату не менше мінімалки та дотримання режиму відпочинку.
Пільговики та гроші
Найцікавіший момент — перевезення пільговиків. Тут влада залишила собі простір для маневру. Компенсацію з бюджету обіцяють, але лише в межах «планових призначень» і за окремим договором. А от частина пільговиків, вочевидь, їздитиме за рахунок самого перевізника (на підставі конкурсної пропозиції). Чи не стане це причиною традиційних скандалів «я тебе не повезу», покаже час.
Дедлайн для сміливців
Якщо серед місцевих підприємців знайдуться ті, хто готовий виконати всі ці вимоги та не збанкрутувати на маршрутах з одним автобусом, їх чекають з документами в каб. № 2 на вул. Івана Шаповала, 27а.
Кінцевий строк подачі — 1 січня 2026 року.
Чи побачимо ми нову якість перевезень, чи це чергова формальність для продовження роботи старих схем — дізнаємося вже в середині січня.
Підписуйтесь на нас у ТЕЛЕГРАМ
Підписуйтесь на нас в ІНСТАГРАМ