Визначився постачальник вживаних трамваїв у Конотоп
КП «Конотопське трамвайне управління» завершило тендерну процедуру щодо закупівлі шести старих трамвайних вагонів з Європейського союзу. Інформація про це з’явилася в системі державних закупівель «Прозорро».
Як повідомляє портал «Пассажирский транспорт», згідно з тендерними умовами, постачальник вагонів повинен поставити в Конотоп трамвайні вагони з тиристорної або транзисторної системою управління тяговим електроприводом, які пройшли модернізацію в країнах ЄС не раніше 1993 року. Довжина трамвайних вагонів – від 13,8 до 14,7 метрів, загальна кількість пасажирів — не менше 110, кількість сидінь в салоні — не менше 22.
У тендері на поставку трамвайних вагонів в Конотоп взяло участь два постачальника — ТОВ «Торговий дім «Літан» з Дніпра, а також ТОВ «Технології електротранспорту» з Харкова. «Літан» на електронному аукціоні виставив ціну за 6 трамваїв 14,661 млн. грн., А ТОВ «Технології електротранспорту» — 14,700 млн. грн. при очікуваній вартості закупівлі в 14,7 млн. грн. В процесі електронного аукціону обидва потенційні постачальника знижували ціну — «Літан» до 14,22 млн. грн., А ТОВ «Технології електротранспорту» — до 14,259 млн. грн. Таким чином, ТД «Літан» був визнаний переможцем тендеру, 11 квітня 2019 року в системі «Прозорро» було опубліковано повідомлення про намір підписати договір між КП «Конотопське трамвайне управління» та ТОВ «Торговий дім «Літан».
Зауважимо, що в понеділок, 16 квітня цього року в системі «Прозорро» з’явилася інформація про те, що дана закупівля стала об’єктом моніторингу з боку Державної аудиторської служби України. Цей моніторинг проводить Північно-східний офіс Держаудитслужби.
На даний момент договір про постачання трамвайних вагонів в Конотоп ще не підписаний. Згідно з тендерною документацією, поставка 6 вагонів, а також їх адаптація до експлуатації на колії 1520 мм. повинні завершитися не пізніше 31 жовтня 2019 року.
До опублікування самого тексту договору важко сказати, які саме вагони буде поставляти ТД «Літан» в Конотоп. Можна лише припустити, що це будуть трамваї «Tatra T6A2» з Берліна, які були виведені з експлуатації оператором громадського транспорту Берліна «BVG» або ж колишні празькі вагони «Tatra T6A5».