Як працюють сервісні центри АТ “Сумиобленерго” в умовах карантину?
АТ “Сумиобленерго” продовжує обмеження на відвідування сервісних центрів компанії. Громадян просять із розумінням поставитися до обмежень та не наражати ані себе, ані працівників компанії на ризики, пов’язані з COVID-19.
Ви можете залишити звернення у скриньках, встановлених у сервісних центрах, вказавши номер телефону для зворотногозв’язку, а також вирішувати свої питання дистанційно:
– через кол-центр за номерами: (0542) 659 659 або 0800 300 247;
– за допомогою особистого онлайн-кабінету споживача АТ “Сумиобленерго” “E-Svitlo Sumy” (https://sm.e-svitlo.com.ua);
– скориставшись функцією онлайн-звернення на сайті АТ “Сумиобленерго”: https://www.soe.com.ua;
– надіславши запит на електронну скриньку: [email protected].
Дистанційно, через сайт АТ “Сумиобленерго”, можна подати заяву на приєднання електроустановки, а також передати покази лічильника, обравши один зі зручних для вас способів, зазначених на сайті Товариства: https://www.soe.com.ua/component/content/article?id=582 (в два останні та три перші календарні дні щомісяця).