“Знижки замість Sale”: реклама для сумчан має бути українською
Головне управління Держпродспоживслужби в Сумській області інформує, що 16 січня 2020 року набирає чинності стаття 32 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», якою визначено:
мовою реклами в Україні є державна мова;
у друкованих засобах масової інформації, що видаються однією з офіційних мов Європейського Союзу, допускається розміщення реклами тією мовою, якою видається такий друкований засіб масової інформації;
мовою реклами на телебаченні і радіо є державна мова.
Мовою реклами, що розповсюджується телерадіоорганізаціями закордонного мовлення, телерадіоорганізаціями, які здійснюють мовлення однією або кількома офіційними мовами Європейського Союзу, поряд з державною мовою можуть бути офіційні мови Європейського Союзу.
Особливості використання в рекламі кримськотатарської мови, інших мов корінних народів, національних меншин України встановлюються законом щодо порядку реалізації прав корінних народів, національних меншин України.