Facebook ускладнив життя політтехнологам і поширювачам фейків
Із 18 березня українським рекламодавцям у соціальній мережі Facebook необхідна авторизація компанії для охоплення користувачів.
Про це написав журналіст проекту “Радіо Свобода” Radio Free Europe Крістофер Міллер.
Нововведення стартували за 13 днів до виборів президента України.
Крім того, Міллеру підтвердили у Facebook, що пости з анексованого Криму та областей, підтримуваних Росією, баняться, хоча окуповані території офіційно визнано українськими.
Цифровий стратег виборчої кампанії Володимира Зеленського Михайло Федоров розповів іноземному журналісту, що більшість виявлених фейків приходять із Facebook – і на скарги команди компанія реагувала не так швидко.
Тепер же спонсори політичної реклами в Україні зобов’язані публічно розкривати себе.
Між тим, керівництво Facebook посилює правила щодо запобігання поширення фальшивих (фейкових) новин і напередодні виборів до Європарламенту 26 травня.
Про це повідомила 18 березня одна з топ-менеджерів компанії Тесса Лайонс, передає DW.
Крім іншого, Facebook створить новий віртуальний ситуаційний центр, куди будуть підключатися співробітники соцмережі із різних офісів,
Всього Facebook по світу працює з цього питання зі 43 організаціями, зазначила Лайонс.
У Німеччині, наприклад, після центру дослідження Correctiv другим незалежним партнером із перевірки достовірності новин (фактчекінгу) стане агентство dpa.
Передвиборний ситуаційний центр стане готовою схемою для майбутнього вирішення проблем із поширенням фейкових новин у Facebook.
Крім того, соцмережа планує організувати цілодобову співпрацю розробників програм, фахівців із обробки даних та політичних експертів.
Співробітники ситуаційного центру зможуть зв’язуватися з відомствами країн.
Ситуаційний центр буде здійснювати свою діяльність у декількох місцях, включаючи штаб-квартиру Facebook у Каліфорнії і головний європейський офіс у Дубліні.
Нова структура Facebook продовжить роботу і після виборів у Євросоюзі.
За словами Лайонс, кількість людей, зайнятих у боротьбі з фейковими новинами, збільшиться з 20 000 до 30 000.
Нагадаємо:
- Після американських виборів 2016 року Facebook звинувачували, що він мало робив для боротьби з поширенням фейків і російською пропагандистською кампанією.
- У 2019 році у Facebook анонсували, що у середині березня, до виборів президента в Україні, зроблять суворішою політику розміщення реклами, зокрема запровадять верифікацію замовників політичної реклами й відкриють базу даних української політагітації.
pravda.com.ua