Перед виборами найбільше грошей Порошенко витратив на телерекламу – ЧЕСНО
Чинний президент Петро Порошенко виступив єдиним донором власної виборчої кампанії, що обійшлася йому в 585 мільйонів гривень.
Про це повідомляє рух ЧЕСНО за результатами аналізу остаточного фінансового звіту Порошенка за витрати в першому турі виборів.
Зазначається, що виборчий фонд Порошенка був у 4 рази більшим, ніж у його опонента у другому турі Володимира Зеленського.
Найбільше коштів у ході першого туру Порошенко витратив на телерекламу – 329 мільйонів гривень (56% від усіх витрат). Чинний президент замовляв рекламу, зокрема, на телеканалах “Україна” – 96,4 мільйонів, ІНТЕР – 47 мільйонів, СТБ – 31,8 мільйонів, Прямий – 21,8 мільйонів.
Ще однією суттєвою статтею видатків для Порошенка було розміщення зовнішньої реклами в ході передвиборчої агітації до першого туру – 58,2 мільйони гривень (10% від усіх витрат).
Серед ТОП-5 компаній-отримувачів коштів із виборчого фонду Порошенка – фірми, що надають послуги з виготовлення друкованих агітаційних матеріалів: ТОВ “Інтерконтиненталь-Україна” (отримала 44,5 мільйонів) та ТОВ “ГК “Статус Інвест Інжиніринг” (31,8 мільйонів).
Також 2,2 мільйони гривень кандидат перерахував НСК “Олімпійський” – за проведення заходів 14 та 19 квітня. 19 квітня на стадіоні відбулися дебати переможців першого туру виборів, а 14 квітня – прес-конференція Порошенка.
ЧЕСНО зазначає, що чинний президент у 2018 році задекларував отримання близько мільярда гривень дивідендів.
В той же час, лише офіційні його витрати на виборчу кампанію до кінця першого туру склали понад 800 мільйонів гривень. Адже, за інформацією, вказаною в декларації, 122 мільйони було витрачено на рекламу ще у 2018 році.
Однак зазначається, що за результатами аналізу моніторингу політичної реклами на ТБ, ця сума мала б скласти щонайменше 175 мільйонів гривень, не враховуючи витрат на зовнішню рекламу та рекламу в інтернеті, яку Порошенко також активно замовляв протягом всього 2018 року.