Супермаркет в ФРН під критикою за “чоловіконенависницький ролик” до Дня матері
Німецький супермаркет Edeka наразився на шквал критики користувачів соціальних і традиційних медіа після публікації рекламного ролика до Дня матері.
Про це повідомляє “Європейська правда” з посиланням на Deutsche Welle.
Рекламне відео компанії називається “Ми дякуємо!”. У ньому на чорно-білих кадрах демонструється незграбність татів у різних ситуаціях із дітьми.
Сцени, де, наприклад, батько засинає, читаючи казку на ніч, або влучає м’ячем в обличчя доньки, вибивши їй зуби, супроводжуються читанням тексту дитячими голосами: “Дякую тобі. Дякую за те, що ти завжди поруч. Ти дбаєш про мене. Відчуваєш, коли настає потрібна мить. Тобі я завжди можу все розповісти. А ти завжди мене вислухаєш. Ти – взірець для мене, у будь-яку мить підтримаєш мене, чим можеш. Дякую тобі за красу. І за чуттєвість”.
Завершується ролик фінальною фразою “Мамо, дякую тобі, що ти не тато” та кадрами із люблячою матір’ю, яка демонструє турботу до доньки у той час як батько наминає щось схоже на чіпси.
Рекламний ролик розкритикували за підтримку старих гендерних кліше: показ чоловіків безнадійно незграбними, а жінок – дбайливими та по-материнському ласкавими.
Багато користувачів соцмережі Twitter очікувано засудили зображення чоловіків у такому образі. Наприклад, користувач Freylis написав, що “це був найогидніший, найбільш чоловіконенависницький відеоролік, який я коли-небудь бачив”, а користувач NassinMoruk зазначив, що “якщо б хтось висміяв матерів у такому масштабі, то вереск (феміністок) був би величезний”.
Вихваляння образу турботливої, люблячої матері також зазнало критики. Дослідниця гендерних проблем Стіві Шмідель розказала журналові Der Spiegel, що ролик був “ляпасом по обличчю всіх емансипованих жінок”.
“Можливо, рекламодавці справді думали, що роблять щось добре для жінок у День матері. Але все пішло не так. Ця реклама є псевдо-прогресивною. Вона розділяє та посилює боротьбу між чоловіками та жінками. Зіпсований подарунок до Дня матері”, – сказала дослідниця.
Відеоролик вже набрав більше 1,8 мільйона переглядів на Youtube. Представники Edeka зазначили в розмові з агентством новин dpa, що вони “хотіли зобразити батьків не у поганому світлі, а у дещо перебільшеному та гумористичному образі, та сказати “дякую” всім матерям у День матері”.
eurointegration.com.ua