У світі виник дефіцит велосипедів
Виробники велосипедів на західних ринках і в Азії не можуть задовольнити зростаючий попит покупців, які надають перевагу цьому виду транспорту в період пандемії коронавірусу.
Про це повідомляє “Інтерфакс-Україна”.
Багато магазинів по всьому світу розпродають велосипеди відразу ж, як тільки до них надходить нова партія.
“Це той випадок, коли обсяг продажів велосипедів на найбільших світових ринках перевищує пропозицію”, – каже консультант Human Powered Solutions Джей Таунлі.
Онлайн-продажі велосипедів у Франції підскочили на 350% в квітні на тлі поширення коронавірусу в Європі, згідно з даними дослідницької компанії Foxintelligence.
Французька мережа магазинів спортивних товарів Decathlon повідомила, що в багатьох з її магазинів закінчилися бюджетні моделі велосипедів, і “десятки тисяч” людей перебувають в очікуванні нових поставок. Компанія стала купувати старі велосипеди для ремонту і перепродажу, щоб задовольнити попит з боку покупців.
“Ми помітили цей величезний стрибок”, – сказав директор із зовнішніх комунікацій Decathlon International Ксав’є Рівуар, назвавши поточну ситуацію “велосипедним бумом”.
Попит на велосипеди обумовлений тим, що багато людей прагнуть уникнути їзди в громадському транспорті через збільшення ризику зараження коронавірусом, тоді як співробітники компаній, відправлені в неоплачувану відпустку, шукають спосіб провести дозвілля.
Зростання популярності велосипедів також пов’язано з різким падінням автомобільного трафіку на дорогах у багатьох містах світу в зв’язку з локдаунами.
Недолік пропозиції в магазинах призвів до зростання попиту на послуги з ремонту велосипедів.
Багато потенційних покупців задаються питанням, чому виробники не можуть збільшити обсяг виробництва.
Обмежені можливості збільшення пропозиції пов’язані з заходами соціального дистанціювання, які передбачають дотримання дистанції між працівниками, а також відсутністю персоналу в зв’язку з хворобою або самоізоляцією.
Ще однією причиною дефіциту пропозиції є те, що Китай і Тайвань, два найбільших в Азії виробника, опинилися в числі країн, які першими відчули наслідки пандемії, що призвело до масштабних збоїв в їх ланцюжках поставок, а також закриття заводів і портів.