В Україні ростуть продажі безалкогольного пива
За 8 місяців 2019 року продажі безалкогольного пива зросли на 11,3% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року і становили 288,4 мільйонів гривень.
Про це повідомив провідний аналітик компанії Pro-Consulting Артем Чорний, передає НВ Бізнес.
За словами маркетинг-директора AB InBev Efes Україна Анни Руденко, за шість місяців цього року ринок безалкогольного пива зріс на 5% в порівнянні з січнем-червнем минулого року, при цьому продажі з заводів виросли на 21%.
“Темпи зростання ринку безалкогольного пива випереджають ринок алкогольного, який також зростає, але на 2,2%”, – сказала вона.
“Якщо порівнювати, наприклад, з Німеччиною, то там безалкогольні сорти займають більше 7% пивного ринку. Зате пропозиція в цьому сегменті стає дедалі більше. Наприклад, Carlsberg Ukraine представив Baltika № 0 зі смаком пшеничного солоду, Уманьпиво відновило виробництво Waissburg 0, AB InBev Efes Україна випускає BUD Prohibition, імпортує Hoegaarden Radler Agrum і Hoegaarden Radler Lemon”, – йдеться у повідомленні.
З 2016 по 2018 роки обсяг виробництва безалкогольного пива, за даними Державної служби статистики, зріс на 21,5%.
“Пояснити це можна тим, що зараз практично у кожної пивоварні є свій сорт безалкогольного пива, раніше він був тільки у великих виробників. Однак зі зростанням попиту та удосконаленням технології, більшість пивних виробників охопили і цей сегмент”, — сказав Ігор Кисіль.
“Світовий ринок безалкогольного пива продовжить розвиватися разом з трендом здорового способу життя. Ще потрібно більше інновацій в даній категорії, активна робота компаній-виробників, спрямованих на підвищення якості та смакових характеристик продукції”, – вважає Артем Чорний.
За його словами, в Україні ринок має хороший потенціал для подальшого зростання.
epravda.com.ua