5 стереотипів про бізнес з Китаєм
Сьогодні багато українських підприємців співпрацюють з Китаєм. Але є й ті, хто боїться закуповувати товар у Піднебесній та везти його до України. Причина – стереотипи, якими й досі овіяні бізнес-відносини з китайськими партнерами. Але кожній стороні важливо розуміти вигоду цього співробітництва.
Отже, про топ-5 найпопулярніших стереотипів, читайте далі.
Міф 1. Китайська продукція неякісна
Цьому стереотипу більше 20 років, але він міцно засів у головах наших людей. Можливо, це пов’язано з тим, що всі пам’ятають 90-ті та неякісні китайські товари – туфлі на один раз або спортивні костюми, що шарудять під час кожного руху. Сьогодні ситуація кардинально змінилася.
Китай перезапустив усі економічні процеси, провів масштабні реформи, удосконалив процеси виробництва. Тепер це світова фабрика, де можна купити все. Більше того, товар хорошої якості можна купити з вигодою 60-70%.
Це значна перевага, бо бізнес з Китаєм будується саме на перепродажі товарів. Схема проста: дешево купив – дорого продав. І головне – вигідно привіз в Україну.
Міф 2. Щоб співпрацювати з Китаєм, потрібно туди їхати
Так, з часом, коли буде знайдено надійних постачальників та налагоджено співпрацю, можна поїхати до Піднебесної, щоб подивитися на фабрику та виробництво. А спочатку вам навіть не потрібно виходити з дому. Шукати товар та постачальника зручно на торговому майданчику Alibaba Group у режимі онлайн. Це платформа В2В для бізнесу. Тут зібрані всі пропозиції від китайських постачальників, тому можна знайти того, з ким працювати безпосередньо напряму.
Міф 3. Китайці довго приймають рішення
Багато українських підприємців скаржаться, що справи з китайськими партнерами йдуть складно. Причина – у нерозумінні особливостей ведення китайського бізнесу. Постачальники китайської продукції націлені на довгострокову співпрацю та ретельно обирають замовника. Тому нам здається, що вони затягують час та довго підписують контракт.
Ще один момент: знижки чи вигідні умови замовлення продукції. З досвіду: їх можна отримати тільки після 3-4 замовлення. І головне – постачальник сам запропонує знижку.
Міф 4. Вам не потрібен стартовий капітал
Починати бізнес без капіталу – цікавий досвід. Але коли ми говоримо про довгостроковий бізнес з перспективою, потрібен стартовий капітал. Однак ми не радимо закупати товар на всі гроші. Краще почати з дрібної партії або взяти продукцію на тестування, щоб оцінити її якість, а також взаємодію з постачальником (відправку, документи, доставку).
Ще одна порада стосовно типу продукції: обирайте для продажу те, що користується попитом у покупців. Звичайно, цікаво першим продавати наступний 3D Pen, але є дуже високий ризик, то товар не піде і залишиться на вашому складі.
Міф 5. Доставка з Китаю повинна бути швидкою
Звісно, кожен підприємець розуміє, що у сучасному бізнесі, час – це перевага. Швидке оновлення товару, широкий асортимент, популярна продукція на вітрині, – все це приваблює покупця. Через це підприємці шукають можливості привезти товар за кілька днів. Це можна зробити тільки з авіадоставкою. Але вона – найдорожчий вид логістики. Краще звернути увагу на морську доставку. Вона універсальна та найдешевша в порівняні з іншими видами. Крім цього, морем можна транспортувати будь-який тип вантажу за габаритами. А щоб заощадити можна скористуватися збірним вантажем.
Перед тим, як почати співпрацювати з Піднебесною, спробуйте більше дізнатися про місцеві звички та звичаї. Якщо це для вас складно або ви не хочете витрачати час, краще звернутися до професіоналів. Компанія M3Cargo з 2010 року допомагає підприємцям будувати та розвивати бізнес з Китаєм. Наші менеджери знають всі тонкощі роботи та візьмуть на себе всі питання доставки товару.