Чим займатиметься нове управління Сумської міськради
Зважаючи на все, секретарі Сумської міськради вже другу каденцію беруть на себе цифровий розвиток виконавчих органів.
Якщо Андрій Баранов (попередня каденція) намагався запровадити у сумських школах електронний щоденник, то Олег Рєзнік зараз перейнявся оптимізацією «Служби 15-80» та КП «Інфосервіс». У результаті цього року у Сумах має з’явитися управління цифрової трансформації – за відповідний проект рішення проголосували депутати під час засідання останньої сесії міськради у 2021-му.
Відповідно до нього, до складу майбутнього управління включили відділ інформаційних технологій та комп’ютерного забезпечення та «Службу 15-80». Після набуття чинності даним рішенням відділ інформаційних технологій та комп’ютерного забезпечення змінить найменування на відділ інформаційних технологій та захисту інформації, а відділ «Служба «15-80» називатиметься «Єдиний диспетчерський центр моніторингу та збору інформації». Крім того, у структурі управління передбачено створення сектору забезпечення онлайн-трансляцій засідань міськради, депутатських комісій та інших засідань.
Олег Рєзнік так на сесії пояснив необхідність подібної реорганізації: «Чим займатиметься нове управління цифрової трансформації? Співпрацюватиме з виконавчими органами з метою реалізації ІТ-програм, а відділ технічного забезпечення мережі передачі даних обслуговуватиме систему «Безпечне місто», яка запрацювала у Сумах з 26 листопада. Там слід стежити за 43 відеокамерами. Це буде єдина система, до якої приєднаємо ще й камери шкіл, дитсадків. Якщо її обслуговуватиме цей відділ, ми не будемо проводити тендери та вимагати кошти з директорів закладів середньої освіти як абонентську плату за обслуговування. Щодо відділу, який буде реорганізовано – «Служби «15-80», то за останні 30 років він взагалі не розвивався. А з 1 березня у нас буде єдиний центр зі збирання та обробки інформації. У ньому будуть встановлені три робочі панелі, зокрема Національної поліції, і вся інформація збиратиметься в єдиний диспетчерський центр. Що стосується сектора забезпечення онлайн-трансляцій засідань міськради, постійних комісій тощо, то він буде створений із трьох осіб, які будуть вести онлайн-трансляції. І ми не 1,9 млн грн витрачатимемо на тендерні процедури щороку. Утримання трьох осіб – це максимум 700-800 тис. грн. Тобто ми одразу заощадимо 1 млн!»
Після прийняття цього рішення депутат Вадим Акперов анонсував можливе продовження оптимізації. «З утворенням даного управління у міськраді практично без функцій залишиться КП «Інфосервіс» – тому треба попередити його працівників про майбутню оптимізацію, – заявив він. – Не можна затягувати ці питання. Адже чим займатиметься КП? Воно буде не потрібне. Тож логічно, вважаю, розглянути питання щодо ліквідації цього підприємства».
Що ж, депутати знову ініціювали реорганізацію. Сподіваємося, це справді логічний та продуманий крок, а не чергові посади для «своїх» людей. У будь-якому випадку, це стане зрозумілим ближче до 1 березня.