У Сумах пенсіонерка обдурила шахрая і посміялась у слухавку
Коли на мобільний літньої сумчанки надійшло смс-повідомлення про начебто блокування банком її картки, вона навіть не відразу зрозуміла, про що йде мова. А тому, аби уточнити інформацію, зателефонувала за вказаним в електронному листі номером. Судячи з коду, абонент знаходився у столиці.
Однак із перших же слів розмови вона зрозуміла, що спілкується з шахраями. Як згодом жінка зізналась – якби вона не була попереджена своїми молодими родичами та не знала про подібні «розводи» з мас-медіа, то цілком вірогідно, що повірила б у правдивість інформації, що їй дуже наполегливо розповідав співбесідник.
Останній, назвавшись працівником одного з ведучих державних банків, страхав пенсіонерку, що з її рахунку начебто хтось намагався несанкціоновано зняти гроші, тож служба безпеки заблокувала картку. А щоб відновити доступ, йому нібито потрібно негайно знати всі коди до картки пенсіонерки.
Жінка, котра буквально напередодні зняла з рахунку всю пенсію, і достеменно знаючи, що термін дії картки ось-ось закінчиться, а тому все одно документ потрібно буде міняти, спокійно повідомила всю запитувану інформацію, після чого «банкір» поклав трубку.
Однак за кілька хвилин він знову вийшов на зв‘язок із запитанням, яка ж сума зберігається на рахунку клієнтки. На що пенсіонерка вже відкрито розсміялась і відповіла: «Саме стільки, скільки ти заробляєш чесним шляхом, і будеш отримувати в старості». Після чого заблокувала картку, аби нею зловмисники не змогли скористатися в інших цілях.
Працівники поліції говорять: шахрайства куди легше упередити, аніж розкривати його по факту вчинення. І чим більше громадяни дослухаються до порад правоохоронців, тим менша вірогідність втрапити їм у пастку аферистів. Тож радять на прикладі цієї сумчанки бути пильними, уважно дослухатися до рекомендацій правоохоронців та застереження рідних, і за будь-яких обставин зберігати спокій, витримку та здоровий глузд.