Державне телебачення заплатило сумській журналістці 628 тисяч, щоб та помилася в джакузі
Скандальна сумська журналістка Олена Адаменко, яку пов’язують з колишнім нардепом, а нині депутатом облради Олегом Медуницею, похвалилася, як вона у компанії напівоголених чоловіків париться у чані на свіжому повітрі.
Виявилося, що Олена Адаменко виграла черговий багатотисячний тендер у «UA:Суми» та поїхала знімати «кіно» про життя прикордонних сіл Сумщини під назвою «Глушина на кордоні».
«Відхопила» за свою чергову програму вона 628 668,00 бюджетних гривень. Тільки уявіть – більше 52 тисяч за кожен із дванадцяти випусків! І це, до речі, не вперше. Олена Адаменко не без допомоги свого товариша Олега Медуниці та керівника телеканалу Олександра Такула упродовж декількох років спокійно «викачувала» через тендери на «UA:Суми» колосальні суми, які, напевно, вже сягнули декількох мільйонів гривень… А ще, у своїх «викривальних» передачах, за які також отримувала державні кошти, зводила рахунки з політичними опонентами Медуниці. Завдяки такій налагодженій «схемі» з тендерами на виготовлення замовних авторських проєктів Адаменко не тільки регулярно покращує свій фінансовий стан, а ще й примудряється безкоштовно відпочити за рахунок держави.
Не можемо обійти стороною ще й той факт, що в одному із випусків передачі «Глушина на кордоні» Олена Адаменко безкоштовно пропіарила на всю область приватний заклад, який, судячи з оприлюднених нею світлин у мережі, так гостинно прийняв сумську журналістку. А, можливо, і не безкоштовно – наприклад, за якусь послугу чи взагалі «відкат», бо як ще можна пояснити такий сюжетний вибір передачі журналісткою …
Шкода, що у час, коли в країні потрібно мобілізувати кошти, аби зберегти людські життя та вистояти в боротьбі з пандемією коронавірусної інфекції, сумська філія державного телеканалу так щедро «розкидається» бюджетними коштами. І судячи з усього, як йдеться у відомій приказці – «куй залізо поки гаряче» – не збирається це припиняти…
Нагадаємо, що «Суспільне Суми» заплатило за виготовлення програми про гастроподорожі «Сковорода.Гастробайки» 610 тисяч гривень, а її майже ніхто не дивиться.