Дмитро Кобзаренко про агровиставку у німецькому Ганновері: Ми повинні зайняти ринок у Європі
Виробник №1 сільськогосподарських причепів в Україні «Завод Кобзаренка» презентував свою найкращу і найпопулярнішу техніку на престижній спеціалізованій виставці Agritechnica-2023 в Ганновері. Цей майданчик сільгосптехніки в Німеччині дає можливості провідній компанії із Сумщини голосно заявити про себе за кордоном і зайняти впевнені позиції на європейському ринку.
«Якщо сказати глобально, завод займається всім, що пов’язано із транспортом і логістикою – не тільки зерна, а й всіх агрокультур. Наше кредо – логістика. Наш бестселлер, головний продукт – бункери-навантажувачі. Найкращий наш показник був 800 бункерів за 2021 рік. До цього часу компанії вистачало внутрішнього ринку, але тепер маємо інші амбіції – ми повинні зайняти ринок у Європі», – коментує директор ТОВ «Завод Кобзаренка» Дмитро Кобзаренко, який із гордістю продовжив справу свого батька.
На виставку Agritechnica-2023 «Завод Кобзаренка» привіз сім одиниць техніки і розгорнув найбільший стенд за всі попередні роки участі в цьому заході – площею 300 квадратних метрів. Додаткова одиниця техніки також була представлена на загальному українському стенді.
«Щоб не забували, що ми є великою частиною цього ринку. Європі на цій виставці показуємо не те, що будемо продавати, а те, що вміємо робити. Демонструємо наш топ, якість, якої ми можемо досягати», – акцентував Дмитро Козбаренко.
За словами Дмитра Кобзаренка, виставка Agritechnica була довгоочікуваною, її не проводили останні чотири роки, тож нині спостерігався справжній ажіотаж. Участь у такому заході досить затратна, але однозначно варта вкладених інвестицій. Так, цього разу технікою «Заводу Кобзаренка» – РВМ-180 – зацікавився найбільший зернотрейдер Німеччини із оборотом у 18 мільярдів євро!
«Європа готується приймати українське зерно. Триває переналаштування процесів. На ці машини надійшли запити з Італії, Німеччини, у Польщі наша техніка вже давно працює. Глобалізація, розширення на всі ринки дає можливість рости нам як виробнику. Якщо б ми сиділи в Україні – знали б лише те, що потрібно Україні. Виїхали в Німеччину і розуміємо: тут зовсім інші запити, не тільки технічні – ширина чи висота причепа, а навіть ментальність та ідеї в агрономії тут відрізняються», – говорить Дмитро Кобзаренко.
За словами Дмитра Кобзаренка, Agritechnica для «Заводу Кобзаренка» – репутаційна виставка.
«Вона дуже дорога, з неї немає таких продажів, щоб окупити себе одразу. Але якщо тебе немає на Agritechnica – тебе немає на ринку. Участь у таких виставках як лакмусовий папір, що показує рівень нашої технологічності», – розповідає директор компанії.
Власник німецької компанії «Egenolf» Wilhelm Egenolf купує продукцію заводу Кобзаренка з 2016 року і, зізнається, – щороку спостерігає за підвищенням попиту.
«2023 року маємо справжній бум на продукцію “Заводу Кобзаренка”. Вся продукція має гарну якість за дуже справедливою ціною. У серпні ми були на відкритті заводу порошкового фарбування і бачили, що Дмитро Кобзаренко та вся його команда виконали відмінну роботу. Ця кампанія ставить перед собою великі цілі і тому є перспективною», – резюмує партнер із Німеччини.
Дилер «Заводу Кобзаренка» в Румунії, директор компанії ETU FARM Володимир Бобошко купує всі новинки компанії. Говорить, Румунія найбільше в Євросоюзі придбала великих навантажувачів, монстрів ХХL, як називають ПБН-50. Для прикладу називає лише один контракт на 62 одиниці.
«Із «Заводом Кобзаренка» ми наче одна сім’я. Чого купляють їхню техніку? Бо ціна балансує з якістю!» – пояснює інтерес румунів Володимир Бобошко.